بیش از 85 درصد مدارس شهری بانه دو شیفته هستند

مدیر آموزش و پرورش بانه در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان این که در بانه با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم گفت: بیش از 85 درصد مدارس شهری بانه دو شیفته هستند.

کد مطلب: ۵۹۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه کردستان در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد؛ به بیان دستاورد ها و مشکلات آموزشی موجود در این شهرستان پرداخت و افزود: بانه با توجه به وضعیت مهاجر پذیری که دارد هر ساله با افزایش دانش آموز مواجه است و این موضوع علی رغم این که فرصتی برای شهرستان می باشد از طرفی دیگر موجب به وجود آمدن مشکلاتی نیز می شود.

وی کمبود فضای آموزشی و تراکم نا موزون دانش آموزان در سطح مدارس شهری را از جمله مشکلات آموزشی در این شهرستان برشمرد و افزود: خوشبختانه علی رغم همه این مشکلات توانستیم امسال حتی مدارس روستایی که دو دانش آموز دارد را هم ساماندهی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بانه از زحمات خیرین و انجمن اولیا و مربیان شهرستان در ایجاد فضاهای آموزشی جدید طی چند سال اخیر نیز تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با همت و تلاش خیرین شهرستان، انجمن اولیا و مربیان و مسئولین طی سه سال اخیر بالغ بر 40 واحد آموزشی جدید در سطح شهرستان بانه ایجاد شده است که تا حد زیادی کمبود فضاهای آموزشی در بانه را مرتفع کرده است.

خضری خاطرنشان کرد: علی رغم همه این اقدامات در حوزه مدرسه سازی بازهم با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم به طوری که بیش از 85 درصد از مدارس سطح شهر ،به صورت دو شیفته اداره می شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش بانه، در ادامه سخنان خود به نبود اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل نبود اردوگاه دانش آموزی در فصل بهار که هنگام اردوی دانش آموزان است با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

وی در پایان سخنان خود از فرماندار، اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی درخواست کرد تا در جهت رفع این مشکل و اختصاص فضایی جهت ساخت اردوگاه، آموزش و پرورش را مساعدت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار