100 میلیارد دلار درآمد دولت یازدهم در چهارسال اخیر بوده است

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: 100 میلیارد دلار درآمد دولت یازدهم در چهارسال اخیر بوده است در صورتی که در هشت سال دولت نهم و دهم درآمد دولت 800 میلیارد دلار بود.

کد مطلب: ۵۹۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، علی اصغر احمدی، در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن مدیریت و بحران استانداری، با بیان اینکه اقدامات مهمی در دولت یازدهم انجام شد، افزود: دولت یازدهم در صحنه بین‌المللی دارای دستاوردهای بزرگی بود.

وی افزود: تحول در صنعت هسته‌ای ایران، صادرات گاز به کشورهای دیگر، کاهش چشمگیر تورم، توسعه شبکه ریلی، کاهش وابستگی به نفت، واردات کیک زرد، تولید آب سنگین و غیره از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم بوده است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید در شرایط خاص کشور، گفت: در سال 90 درآمد دولت 100 میلیارد دلار بود و در هشت سال دولت نهم و دهم 800 میلیارد دلار درآمد دولت بود، اما دولت یازدهم در چهارسال اخیر 100 میلیارد دلار درآمد داشته است و با این حجم درآمد کارها و فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

احمدی افزود: تولید آب سنگین، واردات کیک زرد، تحول در صنعت هسته ای ایران، کاهش وابستگی به نفت، صادرات گاز به کشورهای دیگر، کاهش چشمگیر تورم، برق رسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار، سدسازی و توسعه شبکه ریلی، شماری از دستاوردهای دولت یازدهم است.

وی یادآور شد: با توجه به سخنان دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران، مخالفان انتقاد کنند؛ اما کسی نباید هرگز امید مردم را از بین ببرد، زیرا این انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

معاون سیاسی وزیر کشور، با هشدار به کارکنان دستگاه های اجرایی در کشور، تاکید کرد: دستگاه های دولتی به هیچ وجه از فضای مجازی برای فعالیت های خود و مکاتبات اداری نباید استفاده کنند.

احمدی با اشاره به انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، بیان داشت: باید مراقب رفتار بازیگران در عرصه بین المللی بود، امروز همه چیز با سرعت در حال تغییر است، همانطور که همه دنیا مشاهده کردند، ترامپ روزگاری عربستان را مادر داعش می دانست، اما امروز با تغییر موضعی ۱۸۰ درجه ای با عربستان و کویت ارتباطی حسنه برقرار کرده که این موارد دست به دست هم می دهد تا شرایط در دنیا دست خوش تغییرات شود.

وی گفت: انتخابات آزاد موهبتی است که پس از انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام راحل(ره) نصیب مردم شد تا خود، به دست خودشان سرنوشت و آینده کشور را تعیین کنند که این مهم در دوران طاغوت به هیچ وجه دیده نمی شد، لذا باید پاسدار این میراث عظیم باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور، با تاکید بر اینکه بدون کوچکترین تردیدی، برای دنیای دیگران، عاقبت خود را خراب نخواهیم کرد، وزارت کشور در برگزاری انتخابات کاملا بی طرف است و اصل برای همه ما باید مشارکت حداکثری باشد.

احمدی با ابراز اینکه اگر مردم را آگاه کنیم نسبت به فشار دشمنی علیه ایران که اخیرا افزایش یافته، قطعا مردم با مسئولیت پذیری بیشتری مشارکت خواهند کرد، گفت: سلامت برگزاری انتخابات و امانتداری رای مردم و رعایت اخلاق و آبروی مردم مورد تاکید دولت است.

وی با بیان اینکه باید هوشیارانه گام برداشت، افزود: تحول در دنیا باید به خوبی رصد شود و باید نسبت به این تغییرات آگاهانه برخورد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه ضمن تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، به لزوم رعایت اخلاق در جامعه اشاره کرد و افزود: تبلیغات باید با عدم تخریب همراه باشد و اخلاق اسلامی در انتخابات مدنظر قرار گیرد.

پیش بینی می شود بین 53 تا 55 هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و حدود 65 هزار شعبه برای انتخابات شوراها در کشور داشته باشیم.

به گزارش پانا، انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها جمعه 29 اردیبهشت 96 در کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار