ارتقا اینترنت گتوند به 4G

اینترنت همراه اول شهرستان گتوند ، از 3G به 4G ارتقا داده شد .

کد مطلب: ۵۹۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گتوند: پیمانکاران سازمان مخابرات و ارتباطات استان خوزستان با ایجاد تغییرات لازم بر روی سیستم دکل همراه اول ،واقع در محوطه آموزشگاه حضرت فاطمه(س)،بعد از ساعات طولانی، سیستم 4G را بر آن نصب نموده تا موجبات خدمت رسانی بهتر برای کاربران این اپراتور را فراهم سازند.

مهندس مرادی پیمانکار منطقه ی گتوند و مسجد سلیمان ،هدف از ارتقا سیستم را خدمت رسانی به کاربران دانست و افزود: بدون شک ارتقا سیستم میتواند عاملی موثر در جهت بهبود کیفیت اینترنت و جلب توجه کاربران گردد.ارتقا اینترنت میتواند موجب افزایش سرعت و قدرت دریافت اطلاعات برای کاربران شود.اینترنت نسل 4Gبدون شک بسیار پرسرعت تر بوده و میتواند کاربران را به استفاده از سیمکارت همراه اول سوق دهد.
وی درمورد چگونگی استفاده ازاین سیستم افزود : کاربرانی که تمایل دارند از اینترنت نسل جدید استفاده نمایند، میتوانند سیمکارت خود را تعویض نموده و از خدمات سیستم جدید بهره مند شوند .البته نکته ی مهم و قابل توجه در استفاده از این سیستم این است که تلفن همراه کاربر، باید قابلیت 4Gرا داشته باشد.

وی کار فرمای این پروژه را معاونت ارتباطات سیار خوزستان معرفی کرده و افزود :بعد از راه اندازی و انجام اقدامات لازم،کاربران عزیز می توانند از اینترنت جدید استفاده کنند.
/ شیرین پورخسروی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار