امام جمعه رودبار جنوب:

حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مدافع مرزهای فرهنگی هستند

امام جمعه رودبار جنوب ضمن تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری به تربیت دینی، تعمیق و تقویت باورهای دینی دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مدافع مرزهای فرهنگی هستند.

کد مطلب: ۵۹۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،عباس گروهی در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش که با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، به حضور پررنگ روحانیون در مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: تربیت اسلامی یکی از اصلی‌ترین اهداف ورود حوزه‌های علمیه به مدارس است .

سپس حجت الاسلام درودی معاون امور استان های ستاد همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه، حوزه علمیه را یکی از پشتوانه های آموزش و پرورش در مبانی نظری سند تحول بنیادین دانست و عنوان کرد: نظام‌مندشدن روحانیون در مدارس با عنوان مشاور مذهبی از مهم ترین اهداف کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است .

درودی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور روحانيون در مراکز آموزشي موجب تقويت روحيه دينداري و گرايش نسل جوان به فرهنگ ناب اسلامي مي‌شود .

در ادامه این جلسه اسماعیل پهلوانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب هدف اصلی سند تحول بنیادین را تربیت اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: دانش آموزان از حضور روحانیت در مدارس و مراکز آموزشی استقبال می کنند و باید از این فرصت در راستای تحکیم اعتقادات آنان استفاده کرد .

وی همچنین ادامه داد و افزود: روحانیون برای اشاعه فرهنگ اسلامی و ظرافت های اخلاقی دین اسلام نقش بی بدیلی در تربیت دینی دانش آموزان دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار