مدیرعامل یک گروه صنعتی :

بعد از 16 سال وقفه کفش ملی به چرخه تولید برمی گردد

مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به بازگشت کفش ملی به چرخه تولید گفت: پس از یک وقفه 16 ساله و در یک برنامه زمانی چهارساله که امسال سال نخست آن سپری شده است تولید در واحد صنعتی کفش ملی با تیراژ محدود آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا؛ علی شالباف در یک نشست خبری با بیان اینکه کفش ملی و گروه صنعتی ملی برای هیچکسی در ایران ناآشنا نیست عنوان کرد: در اوایل دهه 30 و بر اساس اندیشه های خیرخواهانه این واحد صنعتی راه اندازی شد و توانست تولید کفش را از تولید سنتی به صنعتی ارتقا داده و در کمتر از دو دهه این مجموعه به 54 کارخانه و تولید روزانه 120 هزار جفت کفش گسترش یافت که این شرایط تا اواخر دهه 50 ادامه داشت.

وی افزود: در طی سالهای اخیر با تشدید تحریم ها و بی مهری تعدادی از کارکنان این مجموعه تولیدی به طور کامل متوقف، برخی از فروشگاه ها تعطیل و بخش عمده ای از کارکنان آن بازخرید شده اند.

شالباف با بیان اینکه در حال حاضر سیاست مجموعه بر تولید غیرمتمرکز است عنوان کرد: با توجه به موقعیت دولتی این واحد صنعتی 250 واحد فروشگاهی این شرکت نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین کرده و از تولید به سمت بازرگانی در تامین کالا تغییرجهت داده است.

وی افزود: در یک برنامه ریزی زمانبندی شده از سال آینده تولید در این واحد صنعتی به میزان محدود آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان اینکه در حال حاضر به نقطه عطف و وحدت رویه ای میان مجموعه بالاسری دست یافته ایم افزود: این گروه صنعتی باید از شرایط کنونی گذر کند بنابراین ضمن شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل مجموعه نقشه راهی برای برون رفت از این شرایط توسط تیم کارشناسی تدوین شده است.

شالباف ادامه داد: در گام نخست این نقشه راه بحث تحقیق بازار آغاز شده تا مشخص شود جایگاه تولیدات این واحد صنعتی در بازار کجاست تا بتوان شکاف نسلی ایجاد شده با کفش ملی را برطرف کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره تامین محصول از جمله اهداف ما بوده است و بنا داریم این برند را که به دلیل نبود انسجام در سیاست های کاری مدیران با آسیب مواجه شده است را دوباره بازآفرینی کرده و اعتماد مشتریان را به دست آوریم.

وی ادامه داد: بازنگری در وضعیت فروشگاه ها ، آموزش نیروی انسانی، توجه به زائقه و سلیقه مشتریان، برنامه ریزی برای شیوه های جدید فروش و کیفیت و قیمت قابل رقابت از جمله برنامه های در دستور کار است.

شالباف ارزش دارایی های کفش ملی را بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این گروه صنعتی 603 پرسنل دارد و در سال دوم برنامه چهارساله که امسال سال نخست آن را پشت سر گذاشته ایم به سمت تولید در ظرفیت محدود حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: برای اولین بار به سمت شیوه های جدید در جذب مشتری حرکت کرده و از تاریخ 23 بهمن تا 23 اسفند سال جاری در یک بازه زمانی یکماهه کلیه محصولات این شرکت با تخفیف 30 درصدی عرضه می شود و پیام تبلیغاتی "صدای پای ملی می آید" به عنوان پیام این شرکت انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار