رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی در گفت وگو با پانا:

برقرای سوئیفت مشکلات تامین نهاده های دامی را مرتفع کرده است

رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی گفت: هیچ مشکلی در تامین نهاده های تولید دام و طیور در کشور وجود ندارد و مشکلاتی که در سالهای گذشته وجود داشت متاثر از شرایط بغرنج انتقال پول به کشور وجود داشت مرتفع شده است .

کد مطلب: ۵۹۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد یوسفی درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا تصریح کرد: انتقال پول به کشور از طریق سوئیفت صورت می گیرد اما در سالهای گذشته به دلیل تشدید تحریم، سوئیفت با سایرکشورها برقرار نبود به همین دلیل محموله های وارد شده به کشور در بنادر لنگر می گرفت و امکان انتقال به کشور را نداشت .

رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: کشتی ها در نزدیکی بنادر کشور آنقدر باقی می ماند تا بتواند پول خود را دریافت کند اما بسیاری از آنها با فاسد شده گی محموله مواجه شدند و کمبود نهاده ها به شدت در کشور احساس شد .

وی افزود: در حال حاضر تمامی این مشکلات مرتفع شده و هیچ محدودیتی برای غذا و دارو به کشور وجود ندارد و خوراک دام نیز جزوغذا و دارو محسوب شده و محدودیتی برای واردات آن اعمال نمی شود .

رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی گفت : درسال های گذشته با فروشندگانی از کشورهایی مانند روسیه ،اوکراین و کشورهای آسیای میانه هماهنگی های لازم به عمل آمده و از این کشورها واردات خوراک دام و طیور صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار