حضور نوجوانان شاعر و نویسنده گتوند در همایش دو پنجره

تعدادی از نوجوانان شاعر و نویسنده کانون پرورشی فکر ی کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند در همایش دو پنجره ،کانون پرورشی و فکری منطقه یک اهواز حضور پیدا کردند .

کد مطلب: ۵۹۵۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،در همایش دو پنجره در شهرستان گتوند شاعر برجسته ی و کشوری کودک نوجوان مصطفی رحماندوست و شنبدی مدیر کل کانون های پرورشی و فکری استان خوزستان و مهدی مرادی ازشاعران فعال وبرجسته ی استان خوزستان و اعضای فعال ادبی حضور داشتند .
این همایش با سخنان شنبدی مدیرکل کانون های پرورشی وفکری استان خوزستان ادامه یافت وی در سخنانش از رحماندوست به جهت حضور در همایش دو پنجره تشکر کرد .
در ادامه رحماندوست سخنانی در رابطه شروع نویسندگی بیان کرد و گفت : زمانی می توانی نویسنده ی خوبی باشید که بسیار کتاب بخوانید و مطالعه کنید .
در ادامه به نقد کتاب "کاش حرفی بزنی" از مصطفی رحماندوست پرداخته شد که در این نقد ادبی نوجوانان به نکاتی مانند طرح جلد کتاب و تناسب موضاعات با یکدیگر وآغاز و پایان زیبا و ...اشاره کردند .
در ادامه بیتا زنگنه هنرمند خلاق ،شاهنامه خوانی زیبایی انجام داد .
بخش دوم همایش با خوانش اثر های ادبی و شعر های مرادی شاعر فعال و برجسته ی خوزستانی و نوجوانانی از مراکز بندر امام ،شوش ،اهواز،ماهشر ادامه یافت .

گفتنی است: در بخش شعر خوانی شاعران نوجوانی از شهرستان گتوند از جمله خدیجه عادلفر ،فاطمه صالحی ،شیرین پورخسروی و ریحانه کلانتر شعر خوانی کردند سپس رحماندوست شعر شاعران را نقد کرد.

/فاطمه صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار