همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزارشد

نخستین کمیته برنامه‌ریزی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درخراسان شمالی

​نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفتمین دوره جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی به دبیری مدیرکل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی و به‌منظور هماهنگی بیشتر تشکیل شد.

کد مطلب: ۵۹۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی،در این جلسه که با حضور اعضای کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی متشکل از مدیرکل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، مسئولین فرهنگی، روابط عمومی، منابع، حراست و امور کتابخانه‌ها برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط بحث و تبادل‌نظر شد .

علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری موفق دوره ششم این جشنواره درخراسان شمالی و نیز استقبال بی‌نظیر مردم از این رویداد مهم فرهنگی گفت: با توجه به برگزاری برنامه‌های جشنواره کتابخوانی رضوی حول محور زندگی، سجایا، ویژگی‌های بارز و شخصیت حضرت امام رضا (ع) باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این ویژه‌برنامه ملی و فرهنگی در استانی که ملقب است به باب‌الرضا بکار ببندیم .

مدیر کتابخانه‌های عمومی استان همچنین در این جلسه از جذب مشارکت سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی فرهنگی و اجرایی استان جهت برگزاری هرچه مطلوب و باشکوه تر این جشنواره نسبت به سال گذشته در استان تأکیدکرد.

در ادامه این جلسه کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن اشاره به ضعف‌ها و آسیب‌های برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای برگزاری مطلوب این جشنواره در استان پرداختند .

جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم‌زمان با دهه کرامت از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار