با همت والای خیران انجام شد:

توزیع 100 بخاری گاز سوز بین خانواده های ایتام جاجرمی

مدیرکمیته امداد شهرستان جاجرم با اشاره به فصل سرما و نیازمند بودند افراد ساکن روستاهای این شهرستان گفت: حدود 100 بخاری گاز سوز بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد جاجرم توزیع شد.

کد مطلب: ۵۹۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، حسین یوسفی با بیان اینکه این اقدام برای رفع نیازهای اولیه جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان انجام شده است، افزود: برای خرید و اهدای این بخاری های گاز سوز و استاندارد بیش از 250 میلیون ریال از محل کمک های خیران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام به همت تلاش های نیکوکاران این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: بخاری های تهیه شده با اولویت خانواده های یتیم ، زنان سرپرست خانوار وسالمندان توزیع شده است.

مدیر كميته امداد جاجرم یاد آور شد: هم اکنون 148 یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند که خوشبختانه تمامی این ایتام توسط حامیان داخل وخارج شهرستان ، حمایت مادی ومعنوی می شوند.

یوسفی با اشاره به اینکه یکهزار و507 حامی نیکوکار، ایتام تحت حمایت این نهاد را تحت پوشش خود دارند، افزود: امسال حامیان در قالب طرح اکرام ومحسنین حدود 400 میلیون ریال به نیازمندان کمک داشتند.

وی با اشاره به اینکه، خدمات کمیته امداد هدفمند و به فراخور نیاز مددجویان به آنان ارائه می شود، اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) توجه ویژه ای به اقشار کم درآمد ساکن روستاهای دورافتاده و محروم دارد ؛ بر این اساس تمامی منابع خود را با اولویت مناطق محروم هزینه می کند.

مدیر كميته امداد جاجرم تصریح کرد: با توجه به مشکلات عمده ای که در روستاها و بخش های محروم وجود دارد اولویت ما تامین وسایل ضروری زندگی نیازمندان در فصول مختلف سال است تا این قشر ضعیف جامعه دچار آسیب جدی نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار