فرمانده سپاه لامرد در گفت و گو با پانا خبر داد:

برپایی چهارمین نمایشگاه بزرگ حدیث غربت فاطمی کشور در لامرد فارس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بزرگ ترین نمایشگاه حدیث غربت فاطمی کشور برای چهارمین سال متوالی در لامرد فارس برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۵۹۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله آزاد در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس، با اشاره به برنامه های بزرگ ترین نمایشگاه حدیث غربت فاطمه سلام الله علیها کشور در ایام فاطمیه، اظهار کرد: بزرگترین نمایشگاه حدیث غربت فاطمی کشور در لامرد همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها برپا می شود و دوستداران اهل بیت می توانند آز این نمایشگاه بازدید کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با بیان اینکه این نمایشگاه از 3 الی 13 اسفند ماه و همزمان با ایام فاطمیه دوم شروع به کار می کند، افزود: نمایشگاه حدیث غربت فاطمه سلام الله علیها همزمان با ایام الله 9 دی شروع به کار نموده و در سال چهارم از برپایی نمایشگاه با مدد بی بی دو عالم و همت خادمان بی ریای حضرت زهرا سلام الله علیها با تغییراتی کلی در ساختار و محتوا ایجاد شده ، افتتاح خواهد شد.

آزاد ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از مهم ترین اهداف نمایشگاه بزرگ حدیث غربت فاطمی در لامرد دانست و خاطر نشان کرد: نمایشگاه حدیث غربت فاطمه (س) در چندین جنبه فعالیت می کند و سعی در معرفی زندگانی ایمه معصومین و ارتقاء دانش و فرهنگ فاطمی و شهدایی دارد و در این راستا از علما و کارشناسان نخبه کشوری استفاده می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اضافه کرد: همچنین هر شب مراسمات شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب های مختلف نظیر عزاداری، تعزیه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا سلام الله علیها و دیگر برنامه ها، در نمایشگاه حدیث غربت فاطمه س برگزار می شود .

وی در ادامه افزود: نمایشگاه حدیث غربت فاطمه سلام الله علیها دارای بخش ها و قسمت های مختلفی است که می توان به تاریخچه و سبک زندگی حضرت زهرا ازغدیر تا بقیع و شهادت بی بی، صلح امام حسن ع و شهادت حضرت، بین الحرمین و ضریح ارباب و سقا، مهدویت، قرآن و حجاب، فضای مجازی، حسینیه کودک، مجموعه دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه حدیث غربت فاطمه سلام الله علیها واقع در استان فارس - لامرد _ بلوار پاسداران _ جنب مصلای نماز جمعه از سوم الی سیزده اسفند ماه پذیرای عموم مردم خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار