فرماندار رودان خبرداد:

بهره برداری از 39 پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر در رودان

فرماندار رودان گفت:39 پروژه عمرانی در شهرستان رودان با اعتبار 186 میلیارد و 390 میلیون ریال به بهره برداری می رسد و این تعداد پروژه ها در هفت فصل آموزش، انرژی، دین و مذهب، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن و عمران شهری و روستایی خواهند بود.

کد مطلب: ۵۹۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزرش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در نشست خبری که بمناسبت دهه فجر برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و مجاهدتهای جوانان انقلابی با پیروی از رهنمود های امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان ابراز داشت: دشمن طی این سالهای پس از انقلاب اسلامی هیچ گاه نتوانست در روند جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند چرا که این انقلاب در سایه هدایت حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب قرار داشته است.

احمد محمودی با تقدیر از عملکرد رسانه های شهرستان در راستای انعکاس برنامه های دولت تدبیر وامید خواستار تعامل همه جانبه دستگاههای اجرایی با رسانه ها شد.

فرماندار شهرستان رودان تاکید کرد: شهرستان رودان در طرح تحول نظام سلامت در استان از سهم بیشتری برخورد بوده است و افتتاح بیمارستان امام علی علیه السلام و شبانه روزری شدن درمانگاههای زیارتعلی، بیکاه و جغین و همچنین استقرار واحد داندانپزشکی در مراکز درمانی خراجی ،برنطین و جغین از دستاورد های دولت در بخش سلامت در رودان دانست و افزود: واحد داندانپزشکی درمانگاه بیکاه نیز بزودی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: برای تکمیل بیمارستان امام علی علیه السلام روودان نیاز به وجود پزشکان متخصص و تجهیز آن به بخش سی تی اسکن احساس می شود که با تلاش همه جانبه در این زمینه قطعا وضعیت بزودی مطلوب تر خواهد شد.

احمد محمودی یادآور شد: در بخش زیر ساخت های شهری بویژه در شهر رودان نسبت به گذشته فعالیت چشمگیری صورت گرفته است که به خوبی قابل لمس است و می توان عنوان نمود که میزان جدول گذاری و آسفالت شهرستان با 30 سال گذشته برابری می کند.

محمودی بیان داشت: پتانسیل های شهرستان رودان برای جذب سرمایه گذاران بسیار بالا است و موفقیت شرکت بهار پردیس به عنوان سرمایه گذار در حوزه کشاورزی و کشت های گلخانه ای و کسب عنوان برترین کارآفرین استان هرمزگان نمونه بارز آن است.

وی خواستار مشارکت سرمایه گذاران در طرح های و پتانسیل های موجود شهرستان شد و گفت: در بحث کشاورزی ، توسعه کشت های گلخانه ای، صنایع و معادن و گردشگری این فضا موجود است و سرمایه گذاران قطعا از اعتماد و حمایت کامل دولت برخوردار خواهند بود.

محمودی با اشاره به عملکرد چهار ساله دولت تدبیرو امید در شهرستان رودان عنوان کرد: دولت در این مدت 270 پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد و 255 میلیون تومان در شهرستان به بهره برداری رسانده است.

وی در بخش تشریح برنامه های دهه فجر عنوان داشت: برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برای گرامیداشت هر چه باشکوهتر ایام دهه فجر تدوین شده است.

فرماندار رودان از بهره برداری 39 پروژه عمرانی در شهرستان رودان با اعتبار 186 میلیارد و 390 میلیون ریال خبر دارد و اضافه نمود: این تعداد پروژه ها در هفت فصل آموزش، انرژی، دین و مذهب،رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن و عمران شهری و روستایی خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شعارها و وعده های دولت در حوزه های مختلف تاکنون تحقق یافته است که رشد اقتصادی، تک رقمی شدن تورم و تعامل با مذاکره با دنیا نیز در زمینه سیاست خارجی بسیار موثر عمل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار