مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:

نماز اول وقت اولویت مهم مدارس حاجی آباد است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن بیان اینکه نماز اولویت اول برنامه های پرورشی در مدارس است اظهار داشت : ادای نماز برنامه ای کامل و جامع است که تمامی مسائل پرورشی را در دل خود دارد.

کد مطلب: ۵۹۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حسین اسماعیلی گفت: برای موفق بودن در برنامه های پرورشی لازم است به نماز به عنوان مهمترین و اولین برنامه مهم پرورشی نگاهی ویژه داشته باشیم .

وی بیان داشت: ادای نماز خود یک برنامه جامع و کامل پرورشی بوده که تمامی اهداف تربیتی را در دل خود جای داده است.

مدیر آموزش و پرورش تصریح نمود: اگر دانش آموزی به نماز علاقه داشته و با شوق این فریضه الهی را ادا نماید،ضمن اینکه خودآموزش مسائل تربیتی را با سرعت بیشتری می پذیرد باعث ایجاد علاقه و انگیزه در سایر دانش آموزان نیز می شودمی شود.

این مقام مسئول افزود: در همین راستا نشست هایی با مدیران مدارس در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر نماز جماعت در مدارس داشته ایم که انتظار است روند ادای نماز جماعت در مدارس پررنگ تر ازقبل باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد از دیگر حاضرین در این نشست با بیان اینکه نماز سپردفاعی در مقابله با تهاجم فرهنگی است اظهار داشت: مدارس در آموزش نماز، مسائل دینی و تربیتی و مقابله با جنگ نرم دشمن نقشی بی بدیل دارند.

حجت الاسلام موئینه تصریح نمود : لازم است در کنار این فریضه انسان ساز در مدارس برنامه هایی در خصوص برطرف نمودن شبهات و قرائت صحیح نماز تدارک دیده شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد :نتیجه نهادینه کردن نماز جماعت در مدارس و پاسخ دادن به شبهات دانش آموزان تربیت نسلی مومن و با بصیرت خواهد بود.

نشست شورای نماز با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد،مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی این مدیریت در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار گردید.

خبرنگار: آریان نجارزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار