مصطفی درایتی در گفت و گو با پانا:

مردم نسبت به اشخاصی که به آنها خدمت کرده اند ناسپاس نیستند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب ابراز ارادت مردم نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی را بررسی و تحلیل کرد.

کد مطلب: ۵۶۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی درایتی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا گفت: برای مردم دو مسئله حائز اهمیت و توجه است. اولین مساله آن است که نسبت به اشخاصی که خدمت کرده اند ناشکر و ناسپاس نیستند و اگر خدمتی از کسی سر بزند، عموم جامعه خودشان را به شکلی مدیون او می دانند و تلاش می کنند ارادت خود را به شکلی نسبت به او نشان بدهند.

وی در ادامه افزود: از جنبه دیگر مسئله ای که برای مردم اهمیت دارد مظلومیت است. اگر جامعه احساس کند به کسی ظلم و در این کار اغراق می شود، حساسیت نسبت به این افراد افزایش پیدا می کند؛ این مساله به لحاظ تاریخی سابقه دارد و اشخاص زیادی به این نحو رصد می شوند.

درایتی با بیان این مطلب که این دو مولفه را در حضور گسترده مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار برجسته دانست و اظهار امیدواری کرد: این مساله باید درسی باشد برای همه اشخاصی که در جامعه مسئولیتی دارند؛ آنها باید بدانند که برجسته اند و مردم به رفتارشان نگاه می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: مردم در این مراسم همه چیز را نشان دادند. هم رعایت آداب را کردند، هم آنچه مقصودشان بود گفتند و هم از آن کسی که می خواستند تجلیل کردند.

وی در پایان متذکر شد: رفتار مردم می تواند به عنوان یک روش و منش در حاکمیت مورد توجه واقع شود و امیدوارم این روش سر آغاز و مبنایی باشد برای وحدت ملی و توجه به رعایت آداب و اخلاق و احترام گذاشتن به افرادی که منشأ خدمت به کشور بوده اند.

به گزارش پانا،حزب اصلاح طلب اتحاد ملت ایران اسلامی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. دبیرکل آن علی شکوری راد و از اعضای شورای مرکزی این حزب می‌توان به غلامرضا انصاری، آذر منصوری، هادی خانیکی ، حمیدرضا جلایی‌پور و مصطفی درایتی نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار