از طرف استانداری اعلام شد:

کسب رتبه اول آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سرشماری نفوس و مسکن

از مدیر کل آموزش و پرورش استان به جهت کسب رتبه برتر در حوزه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395تجلیل شد.

کد مطلب: ۵۶۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجانشرقی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 اظهار داشت: با تلاش و همدلی همگانی مردم و مسوولان استان، آمار ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری بود .
اسماعیل جبارزاده ادامه داد: بیش از یک هزار و 500 آمارگیر در این سرشماری تلاش کردند تا اطلاعات مردم استان را به نحو احسن جمع‌آوری کنند که تلاش آنان قابل تقدیر است .
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که تردیدی در اهمیت آمار وجود ندارد، افزود: داده‌ها و یافته‌های آماری باید در راستای حل مشکلات و با استفاده از روش‌های مدرن مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .
جبارزاده اضافه کرد: امیدواریم با ارایه این اطلاعات در سال جاری بتوانیم برنامه‌های استان برای سال 1396 را بر اساس یافته‌های جدید بازنگری و به‌روز کنیم .
استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر همدلی و هماهنگی مسوولان در عرصه خدمت به مردم، گفت: باید از فرصت‌ها و جایگاه‌های مدیریتی خود برای خدمت به خلق خدا استفاده کنیم .
گفتنی است در این آیین که با حضور رییس مرکز آمار ایران برگزار شد، از مدیر کل آموزش و پرورش استان به جهت کسب رتبه برتر در حوزه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان آذربایجان شرقی تجلیل و قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار