پیروزی خانگی تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل متین ورامین

تیم والیبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی موفق به شکست 3 بر صفر صالحین ورامین شد تا باخت دور رفت را جبران کرده باشد.

کد مطلب: ۵۶۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، در ادامه رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری تبریز و صالحین ورامین از ساعت 16 عصر روز گذشته در سالن شهید اقدمی تبریز و در حضور حدود 1500 تماشاگر تبریزی به مصاف هم رفتند و در پایان این یاران میزبان عادل بناکار بودند که موفق به شکست حریف خود شدند.

عادل بناکار در شروع مسابقه از ترکیب امیرحسینی، علیرضا مباشری، معین رحیمی، وحید والی، بهرام فرید و محمدرضا موذن(لیبرو) استفاده کرد و حمزه زرینی، بهزاد حیدرشاهی، حسام بخششی، علی اکبر رنگ پور، مجتبی قلیزاده، محمد محمدکاظم و حسن شیرکوند(لیبرو) و یاران آغاز کننده محمد ترکاشوند در شروع بازی بودند.

صالحین ورامین که این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد و پس از لغو دو بازی آغازینش در شروع تیم فصل دوم، اولین بازی خود در دور برگشت را با از دست دادن 4 مهره کلیدی اش تجریه می کرد، در این بازی در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 مغلوب شد تا روزهای سختش تداوم یابد.

نکته حائز اهمیت این مسابقه رویارویی امیر حسینی و بهرام فرید، دو ستاره نیم فصل نخست صالحین ورامین با تیم سابقشان در پیراهن شهرداری تبریز بود.
صالحین ورامین با این نتیجه هشتمین شکست خود را تجربه کرد اما به دلیل یک برد بیشتر نسبت به شهرداری تبریز با 17 امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار