استاندار اردبیل خبرداد:

بازگشت 240 واحد تولیدی راکد و نیمه راکددر استان اردبیل به چرخه تولید

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه بکار گرفته است و اعطای تسهیلات فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از اقدام مهم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل است .

کد مطلب: ۵۶۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش، در نشست فرمانداران شهرستان های استان با بیان اینکه متاسفانه برخی مدام بر طبل ناامیدی می کوبند، اظهار داشت : دولت تدبیر وامید تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه استان بکار گرفته است و اعطای تسهیلات فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال که منجر به فعال سازی 240 واحد تولیدی استان و تثبیت اشتغال موجود شده است از اقدام مهم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل است .

وی با بیان اینکه پیگیری ایجاد بندرخشک اصلاندوز بطور جدی از وزارت های مربوطه در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد با ایجاد این بندر شاهد تحول اقتصادی در این بخش از شمال استان باشیم .

استاندار اردبیل به سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل نیز اشاره کرد وگفت: موضوع راه آهن استان، بحث اصلی سفر ایشان بود که بحمدالله این سفر پر برکت بود وعلاوه بر تزریق اعتبارات قابل توجه به پروژه راه آهن، مشکلات دیگر نیز مطرح و بر حل آن قول مساعد داده شد .

طاهر شریفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این نشست، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد .

اقبال عباسی، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز گفت:در اجرای طرح احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان بیش از 3000 شغل تثبیت و مانع از اخراج نیروهای موجود واحدهای تولیدی نیمه فعال شده ایم .

گفتنی است:در این جلسه فرمانداران شهرستان های استان گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار