بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت یوم‌الله 13 آبان 1395

13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، یادآور ایثار و شهادت دانش‌آموزانی است که با جان و دل از اسلام، انقلاب و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

کد مطلب: ۵۴۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، یادآور 3 واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343 ،کشتار دانش آموزان در سال 57 به دست رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی و همچنین یادآور ایثار و شهادت دانش‌آموزانی است که با جان و دل از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

یوم الله 13 آبان که عطراگین یاد و نام 36 هزاردانش‌آموز شهید و 550 هزار دانش آموز رزمنده سالهای ایثار و حماسه می باشد، فرصتی دوباره برای تفکر در عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. از این رو سازمان دانش آموزی زنجان ضمن دعوت از آحاد جامعه تاکید دارد امت همیشه در صحنه با حفظ وحدت کلمه از عزت و استقلال خود دفاع نماید.

این سازمان به نمایندگی از تمامی دانش آموزان ایران اسلامی اعلام می دارد، محور همه آنچه 13 آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی و اجتماعی ملت ایران مبدل کرده است، روحیه استکبارستیزی است و با شرکت پرشور خود در راهپیمایی امروز، تداوم عزت و استقلال خود را فریاد زده و ملت های آزاده ی جهان را به هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان فرا می خوانیم.

ما دانش آموزان استان زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت ا...العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بر سر پیمان با شهیدان عزیز خصوصا شهید فهمیده و 36000 لاله ی دانش آموز، محکم و استوار ایستاده و برای دفاع از آرمانها و تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماییم و همواره آماده فداکاری در این مسیر الهی هستیم و از همگان خواهانیم با التزام به قانون اساسی و ارزشهای دینی و انقلابی و حمایت از اقدامات دولت تدبیر و امید و در راستای اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی در راه عزت و استقلال و آرامش روانی جامعه،کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار