در اولین روز سال تحصیلی ؛

"پانا"با سیمای جدید آمد

خبرگزاری پانا با چهره جدید، فصل مهرورزی را آغاز کرد تا با رونمایی از "صورت و ماهیت جدید" ارتباط بهتر و کامل تری را با مخاطبان خویش برقرار کند، مسلما این "چهره گشایی" با فراز و فرود همراه خواهد بود که صبوری شما عزیزان را می طلبد و بی شک این جملات یک "لید" استاندارد خبری نیست، اما یک نوشتار ساده برای اطلاع رسانی و کسب اجازه است.

کد مطلب: ۵۳۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

در اولین روز آغاز سال تحصیلی جدید خبرگزاری پانا تصمیم گرفت سایت جدید خود را که حاصل تلاش چندین ماهه تیمی منسجم و کوشا بود را رونمایی کند.

البته در این مسیر تا مدتی با اشکالات فنی همراه خواهیم بود که صبر و شکیبایی دوستان نازنین، مخصوصا عزیزان مسئول در استان ها را می طلبیم.

باید جامه نو به تن می کردیم تا با بهار تعلیم و تربیت هم رنگ و نوا شویم، پاییز برای خودش کلی بهار است و اگر به خش خش برگ درختان گوش دهیم، نوای شکفتن را از شکستن های ظریف پیله های قدیمی می شنویم.

بله درست است، می دانیم این اتفاق یکباره بود و برای بسیاری از مخاطبین و بینندگان سایت کمی زودهنگام می نمود اما واقعیت این است اشکالات سایت قدیم و نیز همگامی با خواسته های به حق شما عزیزان، خدمتگزارانتان در این خبرگزاری را قانع نمود تا بدون طی مراحل آزمایشی سایت جدید را رونمایی کنند.

بی شک نظرات و مخصوصاً نقدهای شما عزیزان بهترین تو شه برای ادامه مسیر است، ما را از این نعمت محروم نفرمایید.

فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذينَ يَسْتَمِعونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعونَ أَحْسَنَهُ أُولئِكَ الَّذينَ هَداهُمُ اللّهُ وَ أُولئِكَ هُمْ أُولُواْ الْأَلْبابِ؛

بشارت ده به آن بندگانم كه سخنان را مى شنوند و از بهترينِ آنها پيروى مى كنند. آنان كسانى هستند كه خدا هدايتشان كرده و آنان عاقلان اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار