مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران:

توسعه گلخانه ها از سیاست های دولت در بخش کشاورزی است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: توسعه گلخانه ها از سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت رونق و توسعه بخش کشاورزی است.

کد مطلب: ۵۳۲۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین معارفه سروش کریمی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا که باحضور محمدکرم محمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد، بیان داشت:شهرستان پیشوا به سبب سوابق بسیار روشن و انقلابی که از سال 42 در کارنامه خود دارد، همواره نامی مشعشع و درخشان داشته است .

وی در ادامه افزود: این منطقه مردمانی متدین، ولایتمدار، همگام و همراه با نهضت امام راحل(ره) را دارد که شاید در کمترین نقطه ای از کشور چنین مردمان و فرهنگی را سراغ داشته باشیم .

قاسمی فرزاد گفت: یکی از بزرگترین افتخارات این منطقه این است که از اولین روزهایی که امام بزرگوار قیام و نهضت خود را علیه نظام ستمشاهی شروع کردند ،کفن پوش به میدان آمدند و از امام و این نهضت دفاع کردند و مأمن و پایگاه مبارزان و انقلابیون قبل از انقلاب در این منطقه بوده اند و پس از پیروزی انقلاب و دردوران هشت سال جنگ تحمیلی، توان و پتانسیل حداکثری خود را برای دفاع از ارزش ها و کیان نظام اسلامی بدون هیچ توقع و چشمداشتی به کار گرفتند .

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران اظهار کرد : شهرستان پیشوا که از زمین های حاصلخیز و بسیار مرغوبی برخوردار است از قدیم تا به امروز قطب کشاورزی بوده و در حال حاضر نیز به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب های زیرزمینی دچار مشکلاتی شده ،ولی همچنان ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالایی را دارد .

وی افزود: مسئولیت ها و پست ها برای مدتی در اختیار افراد قرار داده می شوند تا بتوانند صادقانه و بی منت به مردم به عنوان ولی نعمتان و بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی به شایستگی ارائه خدمت کنند .

قاسمی فرزاد به سیاست های دولت در خصوص رونق بخش کشاورزی با رویکرد توسعه گلخانه ها اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت های ذاتی و وظایف معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، پیگیری توسعه زیرساخت ها و گلخانه های پیشرفته و منطبق با استانداردهای روز است که بتوانیم دراین بخش بهره وری را با کمترین مصرف میزان آب و بالاترین راندمان تولید افزایش دهیم .

وی تاکید کرد گازرسانی نیز از فعالیت هایی است که به شدت دنبال می شود تا مراکز تولیدی،گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری هایی که فاقد گاز هستند برای استفاده مناسب از انرژی، از آن بهره مند شوند .

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت یازدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است که باید پیگیری های لازم در جهت تامین منابع و درآمد های آن صورت بگیرد .

قاسمی ، با اشاره به لزوم رونق شهرک صنعتی پیشوا گفت: این منطقه دربحث کشاوزی و صنعت بسیار مستعد است و برای شهرک صنعتی آن هزار واحد صنعتی پیش بینی شده ، که باید هر چه بیشتر در جهت جذب و جلب سرمایه گذار تلاش نمود .

/خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار