معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ایجاد انگیزه در دانش آموزان و معلمان کیفیت تحصیلی را افزایش می دهد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یکی از دلایل افت تحصیلی در دانش آموزان عدم سازماندهی نیروی انسانی است که با ایجاد انگیزه در دانش آموزان ومعلمان می توان کیفیت تحصیلی را افزایش داد .

کد مطلب: ۵۲۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،عاشور اکرمی در جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش کلیبر یکی از دلایل افت تحصیلی در دانش آموزان عدم سازماندهی نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: با ایجاد انگیزه در دانش آموزان ومعلمان می توان کیفیت تحصیلی را افزایش داد که این جزو برنامه های آموزش و پرورش است.
معاون آموزش متوسطه استان با اشاره به اینکه اولویت دولت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است به تکریم معلم -حرکت سیستیمی و هماهنگی کلیه اعضا در قالب سیستیم و پیگیری پوشش تحصیلی ،و تشکیل مداوم جلسات،و سند تحول بنیادین تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش کلیبر نیز در ادامه جلسه از اجرای برنامه های پروژه مهر بر محور اساسی تعلیم و تربیت با نشات از تغییر و تحول تاکید کرد و تشکیل جلسات و پیگیری های لازم را از دیگر اقدامات ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش کلیبر بیان کرد.
لازم به ذکر است: در خاتمه این جلسه توسط معاون آموزش متوسطه اداره کل حکم مدیریتی عبداله محمدی بعنوان مدیر آموزش و پرورش کلیبر به نامبرده ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار