استاندار کردستان:

تمام کردستان یادمان شهدا است

استاندار کردستان جای جای خاک استان کردستان را یادمان شهدا دانست.

کد مطلب: ۵۱۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در مراسم افتتاحیە حسینیە یادمان شهدای سیرانبند بانه با بیان اینکە کردستان بیش از پنج هزار و 460 شهید را تقدیم انقلاب کردە است افزود: یادمان شهدا در کردستان تنها در چند نقطە استان نیست بلکە تمامی خاک این منطقە یادمان شهدا است.

وی با بیان اینکە در این استان نیز بیش هیجدە هزار نفر از فرزندان تمامی نقاط کشور بە فیض شهادت نایل آمدەاند اضافە کرد: بخاطر رشادت و پایمردی شهدا است کە ما افتخار خدمتگزاری بە این مردم را پیدا کردە ایم .

زاهدی شهدای منطقە سیرانبند را جزو شهدای غریب و مظلوم عنوان کرد و افزود: این عزیزان بعد از ماه ها اسارت و شکنجە در منطقە صفر مرزی بە شهادت رسیدند و مردم وفادار منطقە آنان را دفن کردند.

وی با اعلام اینکە ساخت و تجهیز حسینیە یادمان شهدای سیرانبند توسط وزارت کار ورفاە اجتماعی صورت گرفتە است اظهار داشت: این کار نشانە عشق و علاقە قلبی مدیران این وزارتخانە بە منطقە و ادای دین بە شهدا است.

استاندار کردستان افزود: این بنای ارزشمند و معنوی محلی برای تجمع عزاداران و زائران راهیان نور خواهد بود.

وی ساخت این حسینیە و ایجاد یادمان شهدا را هدیە ای ناچیز بە روح شهیدان این منطقە نام برد و اضافە کرد: حقیقت این است کە ما نیازمند شهدا هستیم و حضور ما بر سر مزار آنان یادآور این نکتە است تا فراموش نکنیم عزت و سربلندی امروز خود را مدیون شهدا هستیم.

وی از تمامی دستگاهها و نهادهایی کە بە نوعی در ساخت حسینیە یادمان شهدا سیرانبند نقش داشتە اند قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار