کندی روند اجرای فرهنگسراهای سطح شهر همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیران و کارشناسان معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری از روند اجرای فرهنگسراها و سالن های ورزشی در حال ساخت سطح شهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۱۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، در این بازدید از فرهنگسراهای مهر دیزج، سالنهای ورزشی اسلامشهر و فرهنگیان و فرهنگسرای آیتا... آخوند همدانی و نیز از زمین فرهنگسرای آیین روشن بازدید به عمل آمد که متأسفانه تعدادی از فرهنگسراهای در حال اجرا تعطیل شده بودند که این موضوع مورد انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیأت رئیسه شورا قرار گرفت.
بر اساس بازدید صورت گرفته فرهنگسرای آیتا... آخوند همدانی که مصوبه دوره سوم شورای اسلامی را داشته و در همین دوره هم عملیات اجرایی آن شروع شده عملاً تعطیل شده بود و سالن ورزشی اسلامشهر با 95 درصد پیشرفت و سالن ورزشی کوی ولیعصر(عج) نیز تعطیل بودند.
اما فرهنگسرای مهر کوی ولیعصر(عج) با پیشرفت 90 درصدی از روند خوبی برخوردار بود.
در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان از تعطیلی و کندی روند اجرای فرهنگسراها گلایه داشته و بر تسریع روند اجرای این پروژهها به ویژه فرهنگسراهایی که از روند پیشرفت بالایی برخوردارند تأکید کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار