سازمان زیباسازی منتشر می کند:

فراخوان عمومی با موضوع طراحی جداره و المان شهری کرج

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از انتشار فراخوان عمومی با موضوع طراحی جداره و المان شهری توسط این سازمان خبر داد و افزود: انتخاب این المان از طریق برگزاری مسابقه و ایجاد فضای رقابتی میان صاحبان ذوق و هنر شهر کرج انجام می گیرد.

کد مطلب: ۵۱۲۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، الهام باقری با اعلام این خبر گفت: علاقمندان به شرکت در فراخوان مذکور می توانند طرح های خود را با عنوان ساخت مجسمه شهری و یا یکی از جداره های سطح شهر به سازمان ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات و انتشار فراخوان های مختلف به فراخور موضوعات، یکی از فعالیت های موثر در زمینه تعامل هنرمندان با سازمان جهت بهسازی و بهبود فضاهای شهری است، اظهار داشت: شکل گیری این تعامل نقش موثری در پیشبرد امور شهری کرج به همراه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از فراخوان های منتشر شده مربوط به طراحی و ساخت جداره دیوار ابتدای بلوار مدرس (پل حامی) می باشد عنوان کرد: با توجه به اینکه این جداره به نوعی ورودی شهر نیز محسوب می شود استفاده از تکنیک های مختلف هنری در طرح آن از ضروریات به شمار می رود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج موضوع فراخوان دوم را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار ذکر کرد و اظهار داشت: سازمان در نظر دارد برای طراحی و ساخت مجسمه ای با همین موضوع نسبت به برگزاری مسابقه مرتبط اقدام کند که از این طریق از تمام هنرمندان صاحب تخصص، برای حضور فعال آنان در این فراخوان دعوت به عمل می آید.

باقری در پایان با اشاره به اینکه طرح های منتخب در کمیته هنری سازمان مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرند عنوان کرد: این فراخوان برای هنرمندان شهر کرج و کشور منتشر می شود و امیدواریم با استقبال از آن نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار