برگزاری مراسم ویژه روز ملی بسیج اساتید در نبشابور

مراسم ویژه روز ملی بسیج اساتید توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد

کد مطلب: ۵۰۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، به مناسبت 31 خرداد ماه سالروز شهادت مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید و همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ویژه ای به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین و اساتید بسیجی در محل اردوگاه شهید رجایی باغرود برگزار شد حجت الاسلام مقری امام جمعه نیشابور طی سخنانی به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و در ادامه توصیه هایی به اساتید بسیجی کرد وی به بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاهها در ماه مبارک رمضان پرداخت و از دانشگاهیان خواست که سخنان و رهنمودهای معظم له را سرلوحه امور خود قرار دهند.
در ادامه بیانیه کانون بسیج اساتید توسط عباسعلی حلاجی مسئول کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد در این مراسم از زحمات مسئول و جانشین بسج اساتید واحد نیشابور طی لوح سپاسی تقدیر شد. در بخشی از لوح تقدیر که به امضای جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور رسیده بود، ضمن تبریک روز ملی بسیج اساتید سالروز شهادت جانسوز مجاهد نستوه شهید مصطفی چمران را فرصتی مغتنم شمرده و به یمن علم ، بینش و تلاشهای شما در راه تبیین تفکر بسیج در دانشگاه این لوح تقدیر تقدیم حضور عالمانه شما می شود.
شایان ذکر است در این مراسم ضمن برگزاری جلسه قرآن در ابتدای برنامه فیلم (چ) برای حاضرین اکران شد و سپس حاضرین در مراسم افطار شرکت کردند که در برپایی آن علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور معاونت سمای دانشگاه نیز همکاری داشتند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار