تیم ملی کشتی ساحلی ایران با هدایت سر مربی گیلانی قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی ساحلی ایران با هدایت سر مربی گیلانی قهرمان جهان شد

کد مطلب: ۵۰۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت : تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان ایران با سرمربیگری و هدایت فردین معصومی از گیلان قهرمان جهان شد .
سعید علیپور افزود : در جریان این رقابت ها که در کرواسی برگزار شد ، تیم ملی کشتی ساحلی ایران با کسب چهار مدال طلا ، عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کرد .
وی اظهار کرد : البته در این دوره از رقابت ها ، فردین معصومی سرمربی گیلانی تیم کشتی ساحلی بزرگسالان ایران از وجود دو ورزشکار رده سنی جوانان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان سود برد که در نهایت موفق به عنوان قهرمانی جهان شدند .
وی ادامه داد : همچنین تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان ایران نیز با کسب دو مدال طلا عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد و تیم ملی کشتی ساحلی جوانان ایران نیز با کسب سه مدال طلا عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : در مسابقات جهانی کشتی ساحلی قهرمانی جهان ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در شهر فازانا کرواسی با هم به رقابت پرداختند که تیم ملی بزرگسالان با هدایت فردین معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران توانست مدال طلای این رقابت ها را تصاحب و با کسب 40 امتیاز به عنوان قهرمانی جهان دست یابد ، تیم های یونان و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار