با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

بهره برداری از 47 هزار متر مربع پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

47 هزار متر مربع پروژه عمرانی مشتمل بر 3 طرح با حضور حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۵۰۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان مرکزی، از این میزان متر مربع پروژه بهره برداری شده 17 هزار متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی و 30 هزار متر مربع محوطه سازی است.

ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با 6200 متر مربع زیربنا در 4 طبقه ساخته شده و دارای 34 کلاس درس، 19 اتاق اداری، 8 کارگاه و 6500 متر مربع محوطه سازی است.

ساختمان جدید دانشکده داروسازی این دانشگاه نیز با 6200 متر مربع زیربنا در 4 طبقه احداث شده و دارای 7 کلاس درس، 27 اتاق اداری، 19 آزمایشگاه و 6500 متر مربع محوطه سازی می باشد.

همچنین ساختمان جدید آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در فضایی به وسعت 3874 متر مربع و در 5 طبقه ساخته شده که دارای 36 آزمایشگاه، 4 اتاق اداری و 7000 متر مربع محوطه سازی است.

برای احداث، تجهیز و بهره برداری از این طرح های عمرانی، در مجموع 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عملیات اجرایی احداث شهرک فن آوری آزاد (طرح شفا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مساحت 5 هکتار در سایت دانشگاهی این دانشگاه آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار