انجام بیش از 600 هزار ماموریت بدرقه توسط یگان سازمان زندان ها

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از انجام بیش از 600 هزار ماموریت بدرقه توسط ماموران یگان سازمان زندانها در سال 94 خبرداد.

کد مطلب: ۴۹۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار معصوم بیگی در مراسم پایان دوره مركز آموزش شهید كچویی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور، ماموریت این سازمان را حساس و دارای نقش اساسی در امنیت عنوان كرد و گفت: میزان آمادگی و چابكی این یگان در انجام ماموریت ها مهم و تعیین كننده است و بخشی از آمادگی آن در گرو آموزش خوب، تخصصی و متناسب با ماموریت هاست كه این مركز به عنوان مركز تخصصی آموزشی این مسئولیت مهم را برعهده دارد.


وی با بیان اینکه یگان سازمان زندانهای كشور دارای انسجام و یكپارچگی بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: در سال 94، بیش از 600 هزار ماموریت بدرقه را در سطح كشور با دقت به انجام رسانده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا از آموزش به عنوان عاملی مهم برای ظهور و بروز توانایی های درونی افراد نام برد و گفت:فرد آموزش دیده دارای مهارت، كم خطاتر، كارآمدتر، اثر بخش تر و با بهره وری بیشتری است، از طریق آموزش امكان صحیح و بهینه ماموریت و نیز قدرت پاسخگویی فراهم شده و هزینه ها كاهش می یابد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینكه كاركنان اعم از وظیفه و كادر در شروع نظامی گری،نظم و انضباط را از مراكز آموزشی فرا می گیرند، اظهار داشت:‌ هر چه این ریل گذاری در نظم و انضباط دقیق، اصولی و عمیق باشد در طول خدمت ماندگار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پیشگیری ادامه داد: اساس و پایه انضباط پذیری ریشه در عملكرد مراكز آموزشی دارد كه این موجب استحكام، انسجام و مودت بین آحاد كاركنان می شود و مسئولیت پذیری را مضاعف و انجام ماموریت را تسهیل می كند لذا نظم و انضباط به عنوان ركن اساسی كار باید جدی گرفته شود.

سردار معصوم بیگی، تشكیل قرارگاه جهادی آموزش در سال 94 را نقطه عطف و عزیمت در حوزه تحولی ناجا دانست كه توسط فرمانده محترم ناجا و جانشین وی تدبیر و ابلاغ شد و پلیس پیشگیری به عنوان پیشرو به استقبال آن رفت.

وی خاطر نشان كرد: پلیس پیشگیری در گام اول بیش از 3 هزار و 600 نفر از فرماندهان و مدیران صفی خود را در حوزه كلانتری و پاسگاه ها تحت آموزش كارگاهی و مهارت افزایی قرار داد كه اثر بسیار خوبی در انجام بهینه ماموریت داشت و موجب ارتقاء خدمات انتظامی و پیشگیری از سرقت شد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: این پلیس در سال 95، قرارگاه جهادی آموزش را با قوت هر چه تمام تر پیگیری خواهد كرد و از این ظرفیت ایجاد شده حداكثر استفاده را برای كار آمد تر كردن سازمان به عمل می آورد.

گفتنی است، در پایان این مراسم سردار معصوم بیگی از اساتید و مربیان مركز آموزشی فوق قدردانی و فراگیران مفتخر به اخذ سردوشی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار