هنرنمایی 21 گروه موسیقی در جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در سنندج

جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی با هنرنمایی 21 گروه موسیقی از سراسر کشور در سنندج از 21 تا 23 اردیبهشت ماه هنرنمایی می کنند.

کد مطلب: ۴۹۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا كردستان ،جمال ارشدی رییس دبیرخانه دایمی دومین جشنواره فرهنگ و اقوام ایرانی بابیان این مطلب افزود : در بخش موسیقی از 21 گروه برتر از سراسر ایران دعوت شده است که 6 گروه از استان کردستان است.

جمال ارشدی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی این جشنواره از سال گذشته به استان کردستان واگذار شده و سه بخش موسیقی، نمایشگاهی و پنل‌های تخصصی برگزار می‌شود که بخش نمایشگاهی در دو بخش هنرهای چوبی و بافته‌های سنتی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش نمایشگاهی نیز 35 تا 40 غرفه پیشنهاد شده است که تا کنون 27 غرفه اعلام آمادگی کرده‌اند و از بیستم اردیبهشت ماه در نمایشگاه مستقر می‌شوند.

ارشدی با بیان اینکه گروه‌هایی از شهرهای گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان ،چابهار،لرستان، کرمانشاه ریالکردستان و خراسان شمالی در این جشنواره حضور می یابند گفت: یک گروه ویژه ارکستر موسیقی سلیمانیه عراق به رهبری انور قره داغی در بخش موسیقی حضور دارند.

وی از برگزاری بخش موسیقی جشنواره در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام خمینی خبر داد و ذکر کرد: بخش نمایشگاهی جشنواره نیز در مجتمع ایثار برگزار خواهد شد.

جمال ارشدی از برگزار جشنواره در 21،22 و 23 اردیبهشت ماه خبر داد و یادآور شد: بلیط‌های شرکت در جشنواره به صورت رایگان توزیع خواهد شدلذا همشهریان می‌توانند جهت حضور در جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی از روز چهارشنبه به کانون اقبال لاهوری مراجعه و با ارائه کارت ملی بلیط دریافت کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار