به طور سازمان یافته

۱۰ هزار ورزشکار زن در قم حضور دارند

معاون هماهنگ کننده امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته زن در قم حضور دارند.

کد مطلب: ۴۸۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سیده لیلا عنبری اظهار داشت: در سال ۹۴ بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته زن در قم فعالیت کردند و با دریافت کارت بیمه ورزشی به صورت رسمی در جمع ورزشکاران ثبت شدند که این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کردند و فعالیت آن‌ها به حضور ۱۸ تیم ورزشی بانوان قم در مسابقات و لیگ‌های کشوری انجامید.

وی افزود: شاخص‌های عملکرد حوزه ورزش بانوان قم در سال ۹۴ حاکی از رشد ورزش بانوان در حوزه قهرمانی است و برنامه ریزی مناسب برای سال ۹۵ می‌تواند به افزایش بخت مدال آوری و ظرفیت‌های قهرمانی ورزش بانوان استان قم بیانجامد.

معاون هماهنگ کننده امور ورزش بانوان قم گفت: ظرفیت ورزش بانوان قم، حضور تعداد تیم بیشتری در مسابقات و لیگ‌های معتبر کشور است اما حضور همین تعداد تیم در سال ۹۴ با وجود محدودیت منابع مالی و مشکلات اقتصادی در حوزه ورزش، اقدام بزرگی بود که با همیاری هیئت‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و بخش خصوصی می‌سر شد.

عنبری بیان داشت: تدوین و برگزاری ۱۰ دوره مربیگری عملی و علمی رشته‌های مختلف ورزشی، برپایی ۸ دوره داوری در رشته‌های گوناگون ورزشی، اجرا و عملیاتی کردن ۵۶ مورد کارگاه‌های دانش افزایی و تخصصی را با حضور بانوان ورزشکار قمی بخشی از عملکرد ورزش بانوان قم در سال گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: گرچه ورزش بانوان قم در بخش فضاهای ورزشی تخصصی بانوان با چالش‌هایی روبرو است اما میزبانی قم از ۵ دوره مسابقات قهرمانی کشور در حوزه بانوان سبب شد بتوانیم دید خوبی از خود در نگاه فدراسیون‌ها بر جای بگذاریم.

معاون هماهنگ کننده امور ورزش بانوان قم تصریح کرد: ۸۸ عنوان کشوری، یک عنوان آسیایی، دو عنوان جهانی و ۲۱ مدال در مسابقات بین‌المللی افتخارات ورزش بانوان قم را در سال ۹۴ تشکیل می‌دهند اما در سال ۹۵ به دنبال ارتقای این شاخص‌ها هستیم و سال ۹۵ سال مهمی برای ورزش بانوان قم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار