اولین جلسه کمیته فنی سازمان دانش آموزی استان مرکزی برگزار شد

اولین جلسه کمیته فنی سازمان دانش آموزی استان مرکزی با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی جهت اعطای نشان و درجات اعضا و مربیان با حضور اعضای کمیته در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۸۶۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر دانش آموزی استان مرکزی پیرامون شرایط اعطای نشان و درجات اعضا و مربیان سخنانی بیان کرد.
ابوالفضل بادرستانی نشان تعلیماتی مربی تشکیلات، نشان تعلیماتی مربی کاردان تشکیلات، نشان تعلیماتی مربی ارشد تشکیلات و... را از نشان هایی دانست که طبق شرایط خاص امکان اعطای آن به مربیان تشکیلاتی وجود دارد.
وی ادامه داد: نشان تعلیماتی مربی تشکیلات به مربیانی تعلق می گیرد که با توجه به علاقه و توانمندی تشکیلاتی فعالیت خود را در گروه های تشکیلات پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه آغاز کرده اند.
مدیر دانش آموزی استان مرکزی اظهار داشت: نشان تعلیماتی مربی کاردان تشکیلات به مربیانی تعلق می گیرد که با توجه به توانمندی های تشکیلاتی حداقل 2 سال به عنوان مربی تشکیلات فعالیت نموده اند.
بادرستانی ابراز داشت: نشان تعلیماتی مربی ارشد تشکیلات نیز به مربیانی تعلق می گیرد که با توجه به توانمندی های تشکیلاتی حداقل 2 سال به عنوان مربی کاردان تشکیلات فعالیت نموده اند.
اعطای نشان تعلیماتی مربی تشکیلات به مربیانی که فعالیت خود را در گروه های تشکیلاتی آغاز نموده ند و ارسال بخشنامه به مناطق و شهرستان ها جهت اعطای نشان و درجات اعضا و مربیان بر اساس مدارک و مستندات از مصوباتی بود که پس از بحث و تبادل نظر در این جلسه مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار