برگی از دفتر مجلس هفتم دانش آموزی/۱۱

همه دانش آموزان باید از امکانات کافی و یکسان برای تحصیل برخوردار باشند

نماینده استان گیلان در مجلس دانش آموزی گفت: همه دانش آموزان در سراسر کشور باید از امکانات کافی و یکسان برای تحصیل برخوردار باشند.

کد مطلب: ۴۸۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

زهرا دهقان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: عملکرد مجلس هفتم بسیار خوب بود اما متاسفانه تعداد جلسات آن کافی نبود و موضوعاتی مطرح شد که نتوانستیم راهکار مناسب آن را ارائه کنیم. اما همه نمایندگان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: از نقاط قوت این دوره مجلس می توان به اصلاح آئین نامه های داخلی مجلس ، برگزاری کارگروه های آموزشی و حضور کارشناسان برتر در جلسات قطبی مجلس اشاره کرد.

نماینده استان گیلان در مجلس دانش آموزی ادامه داد: نکات خوبی در مورد توسعه عدالت آموزشی در دستور کار مجلس قرار گرفت اما خوب بود نکاتی در مورد آسیب های اجتماعی و تحلیل کتاب های درسی نیز در این مجلس مطرح می شد و نمایندگان نظرات خود را ارائه می کردند.

وی گفت: به نظر بنده مهمترین مشکل در آموزش و پرورش ما عدم عدالت آموزشی در همه مناطق کشور است و اعتقاد داریم که همه دانش آموزان باید از امکانات کافی و یکسان برای تحصیل برخوردار باشند.

دهقان یادآورشد: ما به عنوان یک نماینده مطالب و مشکلات را بیان کردیم اما اجرای این موضوعات برعهده مسئولان آموزش و پرورش است که امیدواریم محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: مجلس دانش آموزی تاثیر بسزایی در رشد سیاسی و اجتماعی دانش آموزان داشت و فرصتی فراهم شد تا دانش آموزان بتوانند بدون ترس مشکلات خود را در جمع مسئولان بیان کنند.

نماینده استان گیلان در مجلس دانش آموزی تصریح کرد: همه نمایندگان مجلس موافق موضوع عدالت آموزشی بودند و تلاش کردند که این موضوع در مجلس هفتم تا حد زیادی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار