برگزاری آزمون حوزه های علمیه با شرکت 400 طلبه در قزوین

طلبه ای که قرار است وارد حوزه علمیه شود باید دارای 3 ویژگی باشد که اگر این سه ویژگی باشد ،طلبه موفقی هم برای خود وهم برای جامعه می تواند باشد.طلبه باید دین شناس باشد و در رابطه با دین تبلیغ نماید و باید دین را به خوبی شناخته وآن را در جامعه به درستی تبلیغ وتبیین نماید.

کد مطلب: ۴۸۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازقزوین، آزمون حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور با شرکت 400 طلبه در شبستان حضرت امیر المومنین (ع) مسجد النبی قزوین وبا حضور جمعی از مدیران واساتید حوزه علمیه قزوین برگزارشد.
حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در این مراسم ضمن خیر مقدم به داوطلبین ورود به حوزه علمیه بیان کرد:شما سربازان امام زمان (عج) این افتخار را به خود دادید که در مدرسه حضرت ولی عصر جهت تبلیغ و رسالت دینی مشغول خدمت به مردم وجامعه باشید.

حجت الاسلام عباسی ضمن اشاره به وظایف یک طلبه علوم دینی ااظهار کرد:طلبه ای که قرار است وارد حوزه علمیه شود باید دارای 3 ویژگی باشد که اگر این سه ویژگی باشد ،طلبه موفقی هم برای خود وهم برای جامعه می تواند باشد.طلبه باید دین شناس باشد و در رابطه با دین تبلیغ نماید و باید دین را به خوبی شناخته وآن را در جامعه به درستی تبلیغ وتبیین نماید.

حجت الاسلام عباسی خاطر نشان کرد:یک طلبه باید به اصل اجرای دین نیز توجه کافی داشته باشد و برای استمرار آن تلاش داشته باشد وامروز طلبه همان آموزنده وجوینده ای است که در مسیر شدن قرار گرفته ومسیر طلبگی استمرار راه انبیا است وباید این فرصتها وحضور درمدارس حوزه های علمیه راقدر بدانیم .

مدیر حوزه علمیه قزوین یادآور شد:طلبه امروز رهبر دینی وپشتوانه فکری فردای جامعه است وامروز حوزه های علمیه شیعه همواره کانون تربیت نخبگان وفرزانگان بوده که رسالت پاسداری از معارف اسلامی وانتشار آن در طول اعصار قرون بر دوش داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار