یك ورزشكار گیلانی به اردوی تیم ملی بیس بال دعوت شد

یك ورزشكار گیلانی به اردوی استعدادیابی تیم ملی بیس بال بزرگسالان ایران دعوت شد .

کد مطلب: ۴۸۱۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، رئیس هیات انجمن های ورزشی گیلان گفت : از سوی كمیته بیس بال فدراسیون انجمن های ورزشی كشور ، زبده ترین ورزشكاران این رشته به اردوی آمادگی و استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند كه از این نفرات یك ورزشكار گیلانی است .
اسماعیل شكری افزود : بر این اساس ، امیر بلوری ورزشكار شایسته استان گیلان نیز به اردوی تیم ملی بیس بال بزرگسالان ایران دعوت شد .
وی اظهار كرد : این ورزشكار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز 26 فروردین ماه جاری در اردوی آمادگی و استعدادیابی تیم ملی بیس بال كه در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
وی ادامه داد : اردوی آمادگی و استعدادیابی تیم ملی بیس بال ایران به مدت دو روز و با حضور كادر فنی تیم ملی در تهران ادامه خواهد یافت تا نفرات برتر این دوره انتخاب شوند .
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان بیان كرد : نفرات انتخاب شده نیز اردیبهشت ماه سال جاری به ایتالیا اعزام خواهند شد تا در آن كشور مراحل آمادگی خود را پشت سر بگذارند و همچنین چند بازی تداركاتی انجام دهند .
شكری اضافه كرد : امیدواریم كه امیر بلوری ورزشكار شایسته گیلانی بتواند با موفقیت این اردو را پشت سر بگذارد تا به عضویت تیم ملی بیس بال در آید تا این تیم را در سفر به ایتالیا همراهی كند .
وی خاطر نشان كرد : رشته ورزشی بیس بال زیر نظر فدراسیبون انجمن های ورزشی ایران فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته یكی از قطب های برتر در كشور محسوب می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار