باید شكرگزار نعمت بزرگ امنیت در كشور باشیم

اسفندیار چهاربند با حضور در منزل شهید مدافع حرم از خانواده شهید مسعود عسكری تقدیر نمود.

کد مطلب: ۴۷۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران همراه با رییس اداره شاهد و امور ایثارگران و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در فرصت دیدار با خانواده شهید مسعود عسكری اظهارداشت: اگر خاك و پرچم این كشور مقدس است به بركت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران بوده است.

وی افزود: گروه تكفیری داعش درابتدا با حمایت كشورهای غربی و عربی همچون یك حیوان درنده با نهایت وحشیگری برای كم رنگ كردن محور مقاومت در منطقه به كشورهای اسلامی هجوم آورد ولی به واسطه حضور و حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم اكنون با افزایش روحیه ارتش و مردم عراق و سوریه، این گروه های مهاجم در اوج ذلت و انفعال مجبور به عقب نشینی شده اند.

چهاربند با اشاره به درخشش نیروهای مدافع حرم در سوریه یكی از دلایل و نتایج حضور این نیروها را حفظ امنیت ملی كشور جمهوری اسلامی ایران قلمداد نمود و ادامه داد: ائتلاف كشور های غربی و عربی با شعار برخورد با گروه تكفیری داعش وارد میدان شد ولی حضور مستشاران ایرانی تنها عال موثر در جلوگیری از پیش روی عناصر داعش و بازپس گیری سرزمین های تصرف شده می باشد.

وی تصریح كرد: مدافعین حرم با انگیزه ای استوار و عیار بالاتر از زمان هشت سال دفاع مقدس به نبرد در عراق و سوریه می پردازند. امنیت ما حاصل تلاش نیروهای امنیتی و نظامی ماست و این نعمت بزرگی است كه ما باید شاكر آن باشیم.

در این دیدار صمیمی و معنوی پدر و مادر شهید ضمن بیان خصوصیات اخلاقی شهید مسعود عسكری اظهارداشتند: ایشان انسانی خالص و بخشنده بود كه بی ادعا و در كمال معرفت و شناخت حتی به نثار جان خود پرداخت و مهربانی ، دلسوزی ، كم حرف بودن، دارای چهره ای خنده رو و خوش برخورد بودن را از خصوصیات این شهید عنوان نمودند.

شایان ذكر است شهید مسعود عسكری متولد سال 1369 بوده و در سن 25 سالگی و در تاریخ 21 آبان 94 در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار