پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

­ استاندار خراسان رضوی در اطلاعیه ای به مناسبت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۷۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را جشن می گیریم.
متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرهُم بِایامِ الله اِنَّ فی ذالِکَّ لایاتٍ لکُل صَبّارٍ شَکور (قرآن کریم)
صبحگاه دوازدهم فروردین ماه که روز نخستین حکومت الله است از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست.
(امام خمینی (ره))
یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود را جشن می گیریم.
این روز مقدس سرآغازی بر حیات مجدد اسلام در اداره جامعه در عصر حاضر است، به درستی که ملت فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین سال 58 با رای قاطع خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تداوم نهضت امام خمینی(ره) و حرکت انقلاب اسلامی و راه شهیدان مهر تایید زدند و آن را در حافظه تاریخ ثبت و ضبط کردند.
مردم شریف ایران در پاسخ به ندای روشنگرانه امام امت خمینی کبیر «ره» این روز شریف را سرآغاز حرکت نوین به سوی هدفی بزرگ، متعالی، مقدس و افقی تابناک و امیدبخش در برابر چشمان منتظر مستضعفین جهان جهت رسیدن به حیات طیبه می دانند.
همانگونه که رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی در سخنان ارزشمند خود در ابتدای سال در حرم مطهر رضوی فرمودند؛ امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی اثر گذار در سطح منطقه و در مواردی در جهان تبدیل شده که نشان دهنده ی عظمت و موفقیت ملت عزیز ایران می باشد.
وظیفه ی ما است که این یوم الله را که به تعبیر حضرت امام «ره» از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی است و خوشبختانه با روزهای آغازین بهار طبیعت نیز همزمان شده است گرامی بداریم.
اینجانب به نمایندگی از جمیع خدمتگزاران دولت تدبیر و امید و جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم ضمن تبریک این روز عزیز به مردم شریف، ولایی و متدین خراسان رضوی به ویژه یادگاران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همه ایثارگران، بر ادامه راه پرشکوه آنان با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری بر نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در ادامه راه آنها که سربلندی و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به آحاد مردم شریف استان تاکید می نمایم.
درجوار بارگاه منور و ملکوتی ثامن الحجج (ع) توفیقات بیش از پیش مردم غیور ایران خصوصا جوانان برومند، سلامتی رهبر عزیزمان و سربلندی و توفیق همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار