امام جمعه مرند: سبک زندگی اسلامی و ایرانی گسترش یابد

امام جمعه شهرستان مرند با بیان اینکه یکی از فرهنگ های ضروری جامعه سبک زندگی اسلامی و ایرانی است، گفت: سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیازمند گسترش است.

کد مطلب: ۴۷۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام علی نعمت زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به خلا های فرهنگی موجود در جامعه، اظهار کرد: فاصله جامعه ما با جامعه اسلامی تا حدودی زیاد است و باید این خلاء های فرهنگی برطرف شوند.
وی بر شناسایی دردها و مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: باید مشکلات فرهنگی جامعه و شهر به صورت علمی و کارشناسی الویت بندی شده و راه کارهای مناسب برای حل آنها ارائه شود.
نعمت زاده افزود: حل مشکلات فرهنگی شهر، شناسایی عوامل دوری افراد از زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از پیشرفت این موارد نیازمند همکاری همه ارگان ها و دستگاه های اجرایی با یکدیگر و کمک هریک از آنها در حد توان خود می باشد.
امام جمعه مرند با اشاره به برگزاری همایش های مختلف در زمینه افزایش فرهنگ عمومی و روی آوردن به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، خاطر نشان کرد: همایش های برگزار شده باید به گونه ای باشند که ضریب نفوذ بسیار بالایی در جامعه داشته و اثر آن در زندگی مردم دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار