دستگیری سارقان زورگیر در عملیات سریع كارآگاهان پلیس در اراك

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: چهار جوان سابقه داری كه اقدام به زورگیری وسایل شهروندی اراكی كرده بودند، در عملیات سریع كارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۴۷۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سید نور الدین حسینی افزود: در پی شكایت یك شهروند اراكی مبنی برسرقت و زور گیری از این شهروند توسط افرادی ناشناس موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد كه شاكی در حال مراجعت به منزل خود در یكی از خیابان های اصلی شهر مورد تهدید چهار جوان قرار گرفته و گوشی تلفن همراه و تعدادی از مدارك شناسایی اش سرقت شده است.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی بیان كرد: شاكی حین فرار سارقان موفق به یادداشت شماره ماشین آنان می شود كه با ادامه تحقیقات پلیس، در مرحله نخست عملیات پلیس ،دو نفر از سارقان در یكی از محله های اراك شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
حسینی ابراز داشت: با ارائه اسناد و مدارك جمع آوری شده از سوی پلیس، متهمان به جرم خود با همدستی دو نفر از دوستانشان اعتراف كردند كه بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیر آنان نیز در دستور كار قرار گرفت.
وی از دستگیری دیگر متهمان پرونده در عملیات های جداگانه كارآگاهان پلیس خبر داد و با اشاره به ادامه تحقیقات تكمیلی در این پرونده اضافه کرد: اموال كشف شده از سارقان به مالباخته تحویل داده شد و سارقان با تشكیل پرونده و ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار