حضور مؤسسه تصویرشهر با سه مستند در بخش مسابقه جشنواره پروین اعتصامی

خبرگزاری پانا: موسسه تصویر شهر با سه فیلم از مجموعه مستند 13 قسمتی پرسه در شهر به تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم، در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی حضور دارد.

کد مطلب: ۴۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، هیئت انتخاب جشنواره پروین اعتصامی متشکل از فرهاد ورهرام، دکتر علیرضا گلپایگانی، شهروز، پریوش نظریه و مرجان اشرفی زاده از میان مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره 101 فیلم را برای نمایش و رقابت در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب کرده‌اند که در این میان فیلم‌های مستند اتاق امن (آیدا پناهنده)، تنهایی پرهیاهو (رخساره قائم مقامی) و آگهی استخدام (فرحناز شریفی) از مجموعه 13 قسمتی پرسه در شهر نیز حضور دارد.

بنابراین گزارش، مستند «اتاق امن» به کارگردانی آیدا پناهنده و ارسلان امیری است که تاثیر سازمان‌های مردم نهاد بر مساله کودکان کار و خیابان و تلاش‌های یکی از داوطلبین فعال در این زمینه را به تصویر می‌کشد.

مستند «تنهایی پرهیاهو» کاری از رخساره قائم مقامی، داستان ناشر جوانی است که به دنبال از سرگذراندن یک بحران شدید کاری به هر جا سر می‌زند تا رابطه افراد مختلف را با کتاب و کتابخوانی بررسی کند.

مستند «21 آگهی استخدام» که کارگردانی آن را فرحناز شریفی برعهده دارد، به بررسی آگهی‌های روزنامه‌های صبح تهران می‌پردازد.

لازم به یادآوری است که مجموعه پرسه در شهر از 19 اردیبهشت ماه سال جاری در روزهای سه شنبه ساعت 22 از شبکه 4 سیما به روی آنتن رفته است.

هفتمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم پروین اعتصامی با موضوع نقش زن در تنظیم اقتصاد خانواده مختص زنان فیلم‌ساز با موضوع آزاد و مردان فیلم‌ساز با موضوع زن از تاریخ 1 تا 4 اسفندماه به دبیری مازیار رضاخانی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار