بازدید سرزده دکتر حریرچی از بیمارستان مهاباد

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به طور سرزده از بیمارستان مهاباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۴۶۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور با هئیت همراه به طور سرزده با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از روند اجرای طرح تحول سلامت بازدید کرد.

حریرچی در این خصوص گفت: هدف از این سفر بازدید های دوره ای از روند اجرای طرح تحول سلامت توسط تیم های بازرسی تشکیل شده در وزارت متبوع می باشد.

وی افزود: مهاباد به عنوان قطب جنوب استان آذربایجان غربی و باتوجه به سابقه فرهنگی و اهمیتی بالای آن جهت بازید انتخاب شد و طی بازدید دو ساعته از بخش های بیمارستان در جریان مشکلات مردم و بیمارستان قرار گرفتیم.

قائم مقام وزیر بهداشت اضافه کرد: مشکل اصلی بیمارستان مهاباد باتوجه با ضریب اشغال تخت بالای 90 درصد ، کمبود فضای فیزیکی و تخت بستری می باشد که ضرورت بیمارستان دوم در این شهرستان با توجه به قدمت بالای 30 سال بیمارستان فعلی و افزایش جمعیت شهرستان و به عنوان قطب جنوب استان آذربایجان غربی لازم و ضروری می باشد.

وی افزود: تا زمان ساخت بیمارستان دوم در این شهرستان اقداماتی از قبیل ساخت کلینیکهای تخصصی ، بخش بلوک زایمان و اوراژانس جدید که بسیار ضروری می باشد و گسترش بخشهای ICU این مرکز می تواند تا حدودی از مشکلات مردم بکاهد.

وی در خصوص MRI گفت: جهت نصب و راه اندازی این دستگاه در شهرستان یک ضرب العجل قرار داده شده که بزودی با پیگیری هایی که انجام می شود عملیات نصب و راه اندازی آن توسط شرکت خصوصی و با ارائه تعرفه دولتی در شهرستان انجام خواهد شد.

حریرچی اظهار داشت: در طول این مدت نیز پس ازاجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوب و مطلوبی در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از قبیل نوسازی و بهسازی فضای فیزیکی بخش های بستری،هتلینگ و تأسیسات انجام شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد : با اجرای طرح تحول سلامت و تلاش و همت مضاعف پزشکان و پرستاران این شهرستان در راستای اهداف عالی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دولت تدبیر و امید بتوانیم خادم خوبی برای مردم شهرستان و هموطنان عزیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار