شهردار تبریز خبر داد؛

حرکت 50 اتوبوس شرکت‌واحد تبریز از مرز شلمچه تا بصره برای زایران اربعین

شهردار تبریز گفت: در مرز شملچه، با استقرار 50 دستگاه از اتوبوس‌های شرکت واحد برای انتقال زائران از مرز تا شهر بصره آغاز شده و نقش موثری در جلوگیری از ازدحام و معطلی زوار عزیز خواهد داشت.

کد مطلب: ۴۲۹۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صادق نجفی از اقدامات گسترده شهرداری تبریز همزمان با اربعین حسینی(ره) در مرز شلمچه و شهر بصره خبر داد و اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته در خصوص مسئولیت استان آذربایجان‌شرقی در مرز شملچه و تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری تبریز شهرداری تبریز و ستاد بازسازی عتبات عالیات منعقد شده، شهرداری تبریز اقدامات گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف ایاب و ذهاب، برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی کرده‌است.
وی اضافه کرد: این خدمات از چند روز قبل از آغاز اربعین آغاز شده و همزمان با اربعین، با شتاب و گستردگی بیشتری تداوم خواهد داشت و در ادامه، تا چند روز پس از مراسم باشکوه اربعین نیز ادامه خواهد داشت.
نجفی تصریح کرد: این اقدامات، در مرز شملچه، با استقرار 50 دستگاه از اتوبوس‌های شرکت واحد برای انتقال زائران از مرز تا شهر بصره آغاز شده و نقش موثری در جلوگیری از ازدحام و معطلی زوار عزیز خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار