برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیج در شهرستان پاکدشت

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش بزرگ اقتدار بسیج و شکوه ایستادگی با حضور ۵ هزار بسیجی در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۸۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران ،در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش بزرگ اقتدار بسیج و شکوه ایستادگی با حضور ۵ هزار بسیجی در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد .

بسیجیان شهرستان پاکدشت با هدف تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام خمینی(ره)‌ و شهدای جلیل القدر میهن اسلامی گرد هم آمدند و شکوه ایستادگی و ایثار خود را به رخ جهانیان کشیدند .

در این مراسم که گردان‌ها و نیروهای بسیج و نیروی انتظامی حضور داشتند، با اجرای برنامه‌های نمادین سالروز تاسیس بسیج گرامی داشته شد .

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اجرای سرود حماسی بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش بود .

سرهنگ دوم پاسدار کمال محمد بیگی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حاشیه این مراسم، هدف از این گردهمایی را نمایش اقتدار بسیج برشمرد و گفت: امروز بسیج و بسیجی آماده‌ تر از همیشه در خط مقدم دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حضور دارد .

وی اظهار کرد: بسیج همان شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) نوید آن را می‌داد و امروز این درخت تنومند در ایران اسلامی به بار نشسته و مردم و نظام از ثمرات این مولود انقلاب در جای جای میهن اسلامی بهره‌ مند هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت افزود: در این تجمع بزرگ برادران و خواهران بسیجی با به تن کردن لباس‌های بسیجی و با سربندهای مزین به نام ائمه اطهار(ع) صلابت و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاندند و نشان دادند تا آخرین قطره خون و نفس، آماده جانفشانی و ایثارگری در راه اسلام، انقلاب و میهن اسلامی هستند .

/خبرنگار: علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار