مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

وزیرورزش دربیمارستان بستری هستند/آرامش معنوی درجامعه حاصل فعالیت قرآنی

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ایجاد آرامش معنوی در جامعه حاصل فعالیت‌های قرآنی است و ما نیز به رویکرد قرآنی توجه می‌کنیم.

کد مطلب: ۴۲۶۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مسعود امینی در مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات استانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم آذربایجان‌شرقی و دومین دوره مسابقات قرآن اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امنیت فعلی کشور اسلامی ایران مرهون جانفشانی و توجه به فرهنگ اسلامی و قرآنی است، اظهار داشت: با وجود وضعیت نامطلوب امنیتی در کشورهای اطراف به برکت اسلام و قرآن در ایران اسلامی عزتمندانه برنامه‌های قرآنی را برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اسلام و قرآن تا قلب اروپا نفوذ پیدا کرده است، افزود: این تاثیر و حضور به واسطه مجاهدت‌های امام راحل و شهدا بوده و امروز نیز امیدواریم بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم و آرامش فرهنگی و قرآنی را ایجاد کنیم.
امینی با اشاره به جایگاه فعالیت‌های قرآنی در وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: ایجاد آرامش معنوی در جامعه حاصل فعالیت‌های قرآنی است و ما نیز به رویکرد قرآنی توجه می‌کنیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر در مسابقات ورزشی کشورمان در جای جای جهان توجه به قرآن موجب شده تا بیگانگان نیز متوجه این عظمت شوند.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در ادامه رویکرد قرآنی در برنامه‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی و اجتماعی با این رویکرد می‌تواند نمادی عینی از فرهنگ قرآنی باشد.
وی با اشاره به خاطره‌ای از قهرمانان تکواندو کشورمان در عرصه‌های ورزشی یادآور شد: ورزشکاران ما قبل از مسابقه از زیر قرآن رد می‌شوند که این عمل موجب توجه دیگر ورزشکاران نیز می‌شود.
وی با اشاره به پیام وزیر ورزش و جوانان به این مسابقات گفت: ایشان کسالت دارند و در بیمارستان بستری هستند اما مایل بودند که در این برنامه حضور پیدا کنند و سلام گرم خود را ابلاغ کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار