برگزاری دوره آموزشی 12 ساعته آیین نگارش و مکاتبات اداری

210 نفر از معاونین واحد های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در دوره آموزشی ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری شرکت کردند.

کد مطلب: ۴۲۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،210 نفر از معاونین واحد های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در دوره آموزشی ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری شرکت کردند.

سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز، در جمع معاونین واحد های آموزشی گفت: آیین نگارش و مکاتبات اداری، زبان رایج اداری است که به منظور استقرار پیوندهای رسمی هر سازمان با واحد های ذیربط و سازمان های دیگر مورد استفاده می‌باشد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح دانش و آگاهی همکاران در زمینه فراگیری آیین نگارش و مکاتبات اداری عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت دوره ها و کارگاه های آموزشی از همکاران خواست تا در دوره های آموزشی حضور فعال و مستمری داشته باشند.
آرش زنگنه معاون توسعه پژوهش و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: در این دوره 12 ساعته تعداد 210 نفر از معاونین آموزشی، معاونین اجرایی و فن آوری و معاونین پرورشی واحد های آموزشی این ناحیه شرکت کردند.
این گزارش حاکی است: در این دوره آموزشی، همکاران شرکت کننده، با کلیات مکاتبات اداری ، طبقه بندی نامه ها و گزارش های اداری، مشخصات و اجزای نامه های اداری، انواع نامه‌ها و ضوابط مورد عمل در تدوین آنها ، مراحل تهیه و تدوین نامه‌های اداری، آشنایی با گزارش نویسی و انواع صورتجلسات و تهیه و تدوین گزارش های رسمی و غیر رسمی ، آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار