مدیر آموزش و پرورش چرداول:

80 در صد فضا های آموزشی در شهرستان چرداول نیاز به باز سازی دارند

خبرگزاری پانا:عباسعلی اولیایی گفت : جذب 22 هزار متر زمین از خیرین ،جذب 18 هزار متر زمین در مناطق شهری و 4 هزار متر در مناطق روستایی جمعا به ارزش 7 میلیارد تومان، از جمله اقداماتی است که دراین دوران جدید مدیریتی در آموزش و پرورش چرداول محقق شده است .

کد مطلب: ۴۰۲۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباسعلی اولیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول به تشریح اقدامات و پیگیریهای موثر در حوزه های عمرانی و آموزشی در آموزش و پرورش این شهرستان پرداخت و گفت : مجتمع آموزشی 12 ساله یکی از معضلات شهرستان چرداول و از طرح های نیمه کاره است که لازم بود خیرین به یاری آموزش و پرورش بشتابند که خوشبختانه با پیگیری های موثر عملیات ساخت و اتمام احداث آن در این دوره مدیریتی محقق شد .

وی گفت : برای نمونه در شهر بلاوه یک مجتمع عظیم آموزشی برای دختران خوابگاهی بخش زاگرس وجود دارد که به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره رها شده است.

اولیایی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش چرداول سعی در سامان دادن به این طرحهای نیمه کاره دارد تاکید کرد : آموزش و پرورش این شهرستان در مدت یکسال کاری و در دوران مدیریت فعلی توانسته است، با جذب و تزریق دو میلیارد و پانصد میلیون تومان، طرح 15 کلاسه ای را در شهر سرابله، که بعد از 12 سال تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، را به اتمام رسانند.

وی به جذب خیر مدرسه ساز از امارات متحده عربی با توجه به محدودیت منابع آموزش و پرورش،اشاره و اقداماتی از این دست را بهترین راهکار جهت توسعه فضاهای آموزشی، و نیز استفاده از پتانسیل کسانی دانست، که مایل اند در این امر مهم همکاری نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول ادامه داد : متاسفانه در شهرستان چرداول 80 درصد فضاهای آموزشی، احتیاج به بهسازی و بازسازی دارند و این امر جز با مشارکت خیرین امکان پذیر نیست، از این رو توانستیم با دعوت از خیر مدرسه ساز حاجی قاسمی که در امارات مشغول فعالیت تجاری است، وبا یاری ایشان، یک باب مدرسه ابتدائی در روستای دراشکفت احداث و همچنین قول مساعد برای ساخت سه مدرسه دیگر از ایشان نیز گرفته شدو با این تلاش صادقانه ی مسئولان ، این شهرستان توانست در بخش خیرین مدرسه ساز حائز رتبه برتر در استان شود.

اولیایی در بخش دیگر سخنان خود به استحصال اسناد زمین های بنیاد علوی اشاره و گفت : بنیاد مستعضفان و اسنادی که بعد از 40 سال به آموزش و پرورش رسید ماه گذشته که مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستعضفان، برای واگذاری اسناد زمین های بنیاد علوی به مردم، در شهرستان چرداول و روستای زنجیره حضور یافت، مسئولین آموزش و پرورش چرداول، با رایزنی خود توانستند، قول مساعد مبنی بر احداث سه واحد آموزشی در مناطق محروم شهرستان را بگیرند و علاوه بر این توانستند املاک وابسته به آموزش و پرورش چرداول را بعد از 40 سال، استحصال سند کنند.

وی افزود : جذب 22 هزار متر زمین از خیرین جذب 18 هزار متر زمین در مناطق شهری و 4 هزار متر در مناطق روستایی جمعا به ارزش 7 میلیارد تومان، خدمت ارزنده دیگری است که در مدت یکساله مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان محقق شده است و این دستاورد می تواند نیازهای آموزش و پرورش برای احداث مدرسه جدید را در نقاط لازم التوجه شهرستان بر طرف نماید تا خیرین به راحتی و با هزینه کمتری نسبت به ساخت وساز فضای آموزشی اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار