دغدغه تیپ و ظاهر؛ سوژه جدید الیکا عبدالرزاقی در «خندوانه»

خبرگزاری پانا: الیکا عبدالرزاقی درباره اجرای جدید خود در مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر «خندوانه» به پانا توضیح داد: در اجرای استندآپ جدید به سراغ دغدغه زیبایی و ظاهر رفته ام.

کد مطلب: ۳۹۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا؛ کمدین لیگ خنداننده برتر «خنداونه» درباره بهترین اجرای استندآپ این برنامه از نگاه خودش به پانا گفت: راستش را بخواهید با توجه به این که سبک کمدین ها در این برنامه متفاوت از هم بوده است، دقیقا نمی توانم بگویم اجرای یکی از آن ها را بیشتر دوست دارم اما ایده و طرح شقایق دهقان را که از یکی از تیپ هایی که پیش از این بازی کرده بود، خیلی پسندیدم.
وی افزود: بین علیرضا مسعودی و امیرکربلایی زاده هم انتخاب خیلی سخت بود. زیرا امیر کربلایی زاده بسیار جذاب اجرا کرد و سبکش از علی مسعودی خیلی متفاوت بود. اما شوخی های علی مسعودی قبل از این به سریال تبدیل شده و طرفدار دارد. بنابراین مردم به آن بیشتر می خندند. ضمن این که خود خاطره ها هم خیلی خنده دار بود. در واقع انتخاب استندآپ کمدین برتر خیلی بستگی به سلیقه مردم دارد.
این بازیگر در پاسخ به این که در مرحله جدید چه ایده ای برای اجرای استندآپ دارد، گفت: در اجرای جدید سراغ ماجرایی عمومی رفته ام که در جامعه ما همه به ویژه زنان درگیرش هستند. این حتی دغدغه خودم هم بوده است. مشکلات ظاهری امروزه برای مردم خیلی اهمیت پیداکرده است و من هم سعی کرده ام به این موضوع در اجرای جدید بپردازم. با محراب قاسم خانی، شایق دهقان و امیرمهدی ژوله هم مشورت کرده و ایده ام را مطرح کرده ام. در واقع استندآپ جدید من یک کار تیمی است که اجرا می شود و امیدوارم خنده دار به نظر برسد.
عبدالرزاقی درباره خط قرمزهای این اجراها توضیح داد: تاکنون همه آنچه که من اجرا کرده ام بدون کم و زیاد شدن از تلویزیون پخش شده است.
وی در پاسخ به این که خود کدامیک از اجراهایش در این برنامه را بیشتر دوست دارد، گفت: یکی از 4 اجرایم که حس خوبی از تماشاگر در حین اجرای آن گرفتم، آخرین اجرا بود. آنقدر فضای برنامه و انرژی تماشاگران بالا بود و من را سرحال آورد که فکر کردم در منزل هستم و برای خانواده ام اجرا می کنم.
برنامه «خندوانه» هر شب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود. این برنامه پنجشنبه و جمعه شب ها رقابت کمدین ها در اجرای استندآپ را به تصویر می کشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار