شادباش ولادت امام رضا(ع)؛به همت فرهنگسرای رازی

خبرگزاری پانا: فرهنگسرای رازی با برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری به مناسبت میلاد امام رضا(ع) میزبان شیفتگان آن حضرت خواهد بود.

کد مطلب: ۳۸۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در این برنامه که به مدت دو روز برگزار می شود، بخش های متنوعی در قالب ایستگاه های فرهنگی و هنری ویژه مخاطبین در نظر گرفته شده است. ایستگاه طب الرضا با ارائه آثار مرتبط با طب رضوی و تعذیه اسلامی میزبان علاقمندان به داروهای گیاهی و طب سنتی است. برپایی غرفه با فعالیت های کودکانه از جمله اوریگامی و نقاشی، نمایشگاه کتاب، توزیع محصولات فرهنگی و توزیع «نمک و نبات» به صورت تبرک از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

«رافت کریمانه» از ساعت 17 تا 21 روز سوم شهریور و ساعت 9 تا 13 چهارم شهریور برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای حضور در این برنامه به چهارراه ولیعصر(ع)، پارک دانشجو، جنب ایستگاه مترو مراجعه کنند.

مجموعه برنامه «رأفت کریمانه» به مناسبت دهه مبارک کرامت در راستای تقویت هویت دینی و با هدف پرداختن به شخصیت والای امام رضا(ع) با برپایی غرفه‌های متنوع از جمله مسابقه کتابخوانی با موضوع آشنایی با سیره رضوی، برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب، برپایی غرفه طب‌الرضا(ع) با رویکرد شیوه‌های بهبود سبک تغذیه، غرفه‌های کودک و عکاسی، نگاه گذر و همچنین مسابقه عکس، شعر و داستان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سطح شهر برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار