شیلا خداداد جایگزین بهنوش طباطبایى در ˝بادیگارد˝ حاتمى كیا شد

خبرگزاری پانا: شیلا خداداد به جمع بازیگران فیلم ˝بادیگارد˝ به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا پیوست. پیش از این قرار بود بهنوش طباطبایی این نقش را بازی کند که به دلیل حضورش در تئاتر ˝فصل شكار بادبادك ها˝ از همراهی با حاتمی‌کیا انصراف داد.

کد مطلب: ۳۸۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ شیلا خداداد به جمع بازیگران فیلم ˝بادیگارد˝ به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا پیوست. پیش از این قرار بود بهنوش طباطبایی این نقش را بازی کند که به دلیل حضورش در تئاتر "فصل شكار بادبادك ها" از همراهی با حاتمی‌کیا انصراف داد.

فیلم "زمهریر" با بازی خداداد هنوز اکران عمومی نشده است اما او در فیلم‌های چون ، "زنان ونوسی، مردان مریخی"، "سن‌پترزبورگ"، " اخراجی‌ها ۲"، "اکواریوم" و... به ایفای نقش پرداخته که اولین حضور او در سینما به فیلم "اعتراض" به کارگردانی مسعود کیمیایی بر می‌گردد.

اما در فیلم "بادیگارد" علاوه بر خداداد در فیلم "بادیگارد" پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، امیر آقایی، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در خلاصه داستان "بادیگارد" به قلم ابراهیم حاتمی‌کیا آمده است: چرا این قدر دیر اومدی؟ - مأموریت بودم. - شغلت چیه؟ - تو حفاظتم. - نگهبانی؟ - محافظم. - آهان، پس بادیگاری.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار