رضا فیاضی:

دیگر از وضعیت سینمای کودک ؛ خسته ام!

خبرگزاری پانا: رضا فیاضی بازیگر سینمای کودک و نوجوان از بی مهری ها نسبت به وضعیت کاری و حرفه ای خود ابراز خستگی کرد.

کد مطلب: ۳۷۷۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

رضا فیاضی بازیگر سینمای کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛ یکی از دلایل رکود فیلمسازی در این ژانر را عدم اکران فیلم ها دانست و گفت: سال گذشته من در جشنوراه فیلم کودک و نوجوان حضور داشتم و شاهد جایزه گرفتن تعدادی از فیلم ها بودم. اما سوال این است که کدامیک از آن ها توانستند در سال جدید اکران بگیرند؟ من علت رکود سینمای کودک و نوجوان و عدم ساخت کارهای جدید در این حوزه را عدم اکران فیلم ها می دانم. عدم اکران به خودی خود عدم بازدهی را هم به دنبال دارد و تهیه کننده ای که بر این آثار سرمایه گذاری می کند، به بازگشت سرمایه اش فکر می کند. در حالی که کارش بی نتیجه می ماند و دیده نمی شود.

وی در پاسخ به این که آیا واگذاری برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان می تواند به افزایش کیفی تولیدات این فیلم منجر شود یا نه، افزود: فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. چراکه این بخش به حمایت جدی دولت نیازمند است.

فیاضی همچنین ادامه داد: من خود از فعالان عرصه کودک و نوجوان بوده ام و همیشه تاکید داشته ام که فعالیتم به این ژانر معطوف باشد. حتی طرحی هم با آقای رضا رمضانی نوشتم اما فرصت همکاری با تلویزیون یا سینما فراهم نشد اما واقعا در حال حاضر خسته شده ام و حتی تمایلی به مصاحبه هم ندارم. حالا هم به دلیل علاقه و تمایلی که به ژانر کودک دارم، حرف می زنم.

این بازیگر درباره فعالیت های اخیر خود توضیح داد: اخیرا در یک تله فیلم بازی کرده ام که هنوز پخش نشده است و به صورت افتخاری هم در یک فیلم کوتاه به نام «گاهی به آینه منم نگاه کن» بازی کردم. همچنین قرار است یک فیلم کوتاه به نام «مزاحم دوست داشتنی» بسازم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار