اسامی دانش آموزان اعزامی به المپیادهای شیمی، فیزیک و کامپیوتر اعلام شد

خبرگزاری پانا: اسامی تیم های دانش آموزی المپیاد علمی شیمی، فیزیک و کامپیوتر ایران برای شرکت در المپیادهای جهانی اعلام شد.

کد مطلب: ۳۵۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کسری اثنی عشری و آرمان آی از شهر تهران نهال باقری از ساری و محسن صابری از مشهد اعضای تیم منتخب دانش آموزی المپیاد علمی شیمی کشور را تشکیل می دهند.

براساس این گزارش ، اعضای این تیم از 29 تیر لغایت 7 مرداد ماه ( 20 الی 29 جولای 2015 ) به کشور آذربایجان ، شهر باکو سفر می کنند تا در مسابقات جهانی رشته شیمی شرکت کنند.


اسامی تیم المپیاد دانش آموزی فیزیک اعلام شد

محمد علی خادم سهی و علی شیرالی از اصفهان، محمد حسین دارستانی فراهانی و علی فتحی از شهر تهران و سید محمد جواد طباطبایی یزدی از قم اعضای تیم منتخب دانش آموزی المپیاد علمی فیزیک کشور را تشکیل می دهند.

براساس این گزارش ، اعضای این تیم از 14 لغایت 21 تیر ماه ( 5 الی 12 جولای 2015 ) به کشور هند ، شهر مومبای سفر می کنند تا در مسابقات جهانی رشته فیزیک شرکت کنند.


اسامی تیم المپیاد دانش آموزی کامپیوتر اعلام شد

علی بهجتی، علی حقانی ، امیر کیوان محتشمی از شهر تهران و پیمان جبارزاده گنجه از مشهد اعضای تیم منتخب دانش آموزی المپیاد علمی کامپیوتر کشور را تشکیل می دهند.

براساس این گزارش ، اعضای این تیم از 4 لغایت 11مرداد ماه ( 26 جولای لغایت 2 آگوست 2015) به کشور قزاقستان ، شهر آلماتی سفر می کنند تا در مسابقات جهانی رشته کامپیوتر شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار