فرماندار بهشهر مطرح کرد

لزوم ممنوعیت فعالیت خودروهای مسافربر شخصی

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان بهشهر گفت : جمع آوری و برخورد با مسافربرهای شخصی که آزادانه و بدون هیچ منعی مشغول فعالیت در این شهر هستند ضروری است.

کد مطلب: ۳۵۲۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، محمدتقی نورزاد روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک گفت: حضور خودروهای مسافربر شخصی در شهر و جابه جا کردن مسافران اقدامی غیرقانونی است که باید تلاش کرد با اجرای کامل قانون از حضور این افراد جلوگیری شود .
وی افزود: با توجه به استفاده شهروندان از این خودروها هر روز بر تعداد مسافربرهای شخصی بهشهر افزوده می شود که متاسفانه در برخی موارد هم اتفاقات تلخ و غیرقابل جبرانی برای شهروندان رخ می دهد .
فرماندار و رییس شورای ترافیک شهرستان بهشهر گفت : افزایش خودروهای سرگردان به بهانه حمل و نقل دربستی و جابه جایی مسافر در شهر ، دریافت کرایه های غیر معقول و ایجاد ناامنی از جمله ناهنجاری های شهری ناشی از فعالیت غیرقانونی این افراد است .
وی افزود : در حال حاضر چندین شرکت مجاز جابه جایی مسافر مشغول فعالیت هستند و ضرورتی برای فعالیت مسافربرهای شخصی و بدون مجوزهای قانونی وجود ندارد .
نورزاد به اجرای طرح های اصلاح ترافیکی در خیابان های شهر اشاره کرد و ادامه داد : یکی از این طرح ها که موجب کاهش فراوان بار ترافیکی و اعلام رضایت مردمی شده است سه زمانه کردن چراغ های رانندگی است .
نورزاد گفت : اجرای این طرح منجر به کاهش بسیار زیاد آمار تصادفات و تلفات شده و انتظار می رود با رفع برخی مشکلات موجود، شاهد تداوم آن در آینده باشیم .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار